Bovenste van gister ochtend Middelste van gisteravond Onderste van vanmorgen. Allemaal vals positief??
Mij lijken ze gewoon positief, ik zie drie streepjes alhoewel ze wel alle drie op een andere plek lijken te staan.. Hoe ver zit je ?
Geen ideële denk ergens dit weekend maar zeker weten doe ik het niet. Ik was sinds de bevalling van m'n jongste erg onregelmatig. Dus ik weet het niet seker vorige maand wel netjes naar 28 dagen ongesteld geworden. De onderste lijkt idd breder als de andere. Maar ze beginnen allemaal op dezelfde punt. Nou ja ik wacht het wel af.
Hmm ik vind ze eigenlijk allemaal een beetje vaag. Ook omdat er op sommige testen 'deukjes' zitten... Kan het niet goed zien sorry. Morgen anders nog eentje doen en die misschien niet slopen?
Die onderste test daar zit toch een deukje? Want daarnaast (links) denk ik wel een licht streepje te zien maar door dat deukje kan ik t weer niet zo goed zien haha begrijp je me nog?
Vreemd want ik heb ze twee maand geleden ook begrijpt en ze waren toen 100% wit! ik ben voor nod dus ik wacht het gewoon af. Maar ik lees vaak van meiden die dan enkele dagen zulke testen hebben en denken dat het vals posi is maar dat het wel degelijk positief is maar dat het mis is gegaan, mijn gyn zei dat 50% van de zenagerhappen afbreken voor de 4 e zwnagerschapsweek
Ik zie wel wat hoor! Heb zelf ook nog nooit een indroger gehad op deze testen. Negatief was gewoon echt wit.
Ik geloof niet dat ze vals positief zijn. 4 testen en dan nog 2 verschillende merken vals positief? Nee. Je bent of was zwanger. Ik hoop iig dat het goed gaat voor je.