Hoi dames, Zie de foto voor mijn ovutest. Knalpositief. Maar ik zit nog maar op CD7 en is dit niet veeeel te vroeg? Ik deed de test eigenlijk als controletest voor later in mn cyclus. Ik gebruik Clomid100 en met clomid50 heb ik 1 keer een ei gehad en dat was pas op dag 16. In het verleden werkte ovutesten nooit zo denderend bij mij omdat ze altijd redelijk gekleurd waren. Maar ze waren nooit donkerder of net zo donker als de C streep. Wat denken jullie ervan? Ik heb pas dinsdag een follikelmeting...
Volgens mij kan hij nog net een tikkeltje donkerder maar hij komt er zeker nu al aan! Zeker als je ook vruchtbaarslijm heb. Idd ff ziekenhuisbellen...
Gebruik je clomid voor je pco? Dan zijn ovulatietesten niet altijd betrouwbaar. Zie nu dat je opgehoogd hebt. Dan zou ik zeker even bellen.
Ja ik gebruik t idd voor de PCO. Maar eerdere testen waren nooit zo donker als deze (wel donkerder dan normaal) Ik ga morgen maar bellen en vanavond voor de zekerheid aan de klus Bedankt voor jullie hulp
zo, die is positief inderdaad! het is erg vroeg in je cyclus. hoewel pco testen onbetrouwbaar kan maken heb ik altijd met clomid gebruik ovulaties goed op weten te sporen. ik wil geen partypooper voor je zijn.. maar bedenk dat de mogelijkheid bestaat dat je Te goed reageert op de clomid en er misschien wel meer dan 3 follikels aan het groeien zijn. als je morgen belt, is morgenavond intiem zijn ook nog goede timing.. succes!
Ze bellen me terug zometeen. Volgens mij was de assistente ook nogal onzeker van hoe en wat, dus ze gaat overleggen. T zou wel echt balen zijn als ik nu overproductie heb ja. Ik hoorde t zometeen wel.
Het advies was om het gezellig te maken en verder geen testen meer te doen die niet vanuit hen gegeven zijn. En verder afwachten tot dinsdag en dan zien we wel of we te laat zijn zei de assistente. Afwachten dus..
Ok, ben je er ok mee? Spannend dus dan.. succes met afwachten, en laat het je het nog weten wat je dinsdag ziet? succes!
Nou ik had toch liever gehad dat ze me even hadden laten komen voor een echo. Maar goed. Ik heb ook al eens eerder gebeld met vals alarm dus ik snap t wel. Bovendien geloof ik t zelf eigenlijk ook niet, het was nog zo vroeg! Ik zit nu op 10dpo en voel nog steeds zo nu en dan steekjes en druk in mn rechterlies. Ik denk dat hij dus gewoon nog aan t groeien is en dat mijn LH level gewoon echt helemaal uit balans is. Heeft dat trouwens invloed op het zwanger worden zelf? Tuurlijk laat ik t dinsdag weten
Nou vandaag zit ik op CD 12 en heb de eerste FM van deze ronde gehad. En ja hoor! Mijn ei was al gesprongen!!! Duidelijk zichtbaar op de echo. Maar hoe lang geleden hij gesprongen is kan ze me niet vertellen. Daarvoor moet ik vrijdag progesteron prikken. Ze stonden zelf ook met hun mond vol tanden hahaha. Volgende ronde -als die nodig is- moet ik dan ook een stuk vroeger al komen voor de eerste fm. Ik zei nog "wat een misvormd ei!", maar dat was dus de oude follikel die ineengeklapt is en gevuld met bloed hahaha Gelukkig hebben we het vanaf cd7 om de dag gedaan, dus kwa timing zitten we perfect als t goed is. Ik zit nu nog erg in dubio over wanneer ik ga testen, want ik heb geen idee wanneer mn nod is. Misschien dat de progesteron uitslag daar wat duidelijkheid in brengt.
Je had cd7 je positieve test, dus kun je aannemen dat cd 8 (of uiterlijk 9) je ei gesprongen is. Dan neem je twee weken na die dag. Dat is dan je nod.