Mijn dochter krijgt momenteel antibiotica voor haar oorontsteking. Sinds ze deze krijgt huilt ze letterlijk de hele dag. Niks is goed. Slapen gaat gelukkig goed en ik moet haar constant optillen en ze kan zo snel boos worden. Ze heeft ook uitslag van de antibiotica. Ik bel morgen de huisarts (krijgt het nu 3 dagen). Kan dit verder kwaad? Haar humeur kan ook komen doordat ze alle 4 haat hoektanden doorkrijgt waarbij de bovenste 2 nu 2 puntjes zichtbaar zijn. Haar humeur was trouwens ook zo dramatisch voor de kuur maarja toen had ze ook hoge koorts. Herkent iemand dit? Ik vraag me altijd af waarom bij haar altijd zoveel tegelijk moet komen. Ik weet nooit waardoor iets komt. De uitslag is trouwens wel echt uitslag van de antibiotica.
Hier allergisch voor pencelline ab. Huiduitslag en krijgt geen pencelline meer. De andere dingen herkenik niet. Kan brst zijn dat het jeukt en ze daar geiriteerd van is?
Ze lijkt niet last van de jeuk te hebben. Die tanden zijn volgens mij ook geen pretje. Hoe reageert jouw kindje op antibiotica dan?
Heeft Tim ook gehad van de ab voor oorontsteking. Begin bij ons alleen pas op dag 7, had die ochtend de laatste dosis gegeven.
Op amoxi reageert ze met het krijgen van huiduitslag. Wij moesten gelijk stoppen en sinds dien krijgt ze elke keer wat anders. Maar verder reageert ze op ab normaal. Ze krijgt zowizo dagelijks ab ter bescherming (voor longen) dus ik weet hoe ze is zonder ab.
Bij reactie op antibiotica direct stoppen en overleg met huisarts!! Reactie kan bij verdere giften toenemen! (tot anafylactisch aan toe!)