Lodger Bunker - Positieve ervaring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nahla2013, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen, daarom maar voor de 'Baby en dreumes' gekozen omdat ik natuurlijk al lang een baby heb.

Hebben jullie deze en is het aan te raden?
    Mijn dochtertje zit het liefst warm ingepakt en straks in de winter zou hij ideaal zijn.
    Maar is de Bunker echt zo cosy warm zoals ie er uitziet?
    En hoelang doe je er mee?

Ik neig naar de off-white variant, maar als ze er veel langer mee kan doen, dan liever voor de antraciet kleur ivm schoenen en zo

Ik heb best goede ervaringen met de Wrapper, maar dan voor max 8 weekjes.
    Vond die €50 daarom eigenlijk best wel weggooit geld.

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb 'm en vind het echt een ideaal ding. Lekker warm, de binnenkant kan er eventueel ook uit zodat de wrapper ook prima te gebruiken is als het nog wel frisjes is maar niet vriest ;) bijvoorbeeld.

Wij hebben trouwens deze:

Bekijk bijlage 402658

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik heb 2 buggies, en in de ene buggy zat afgelopen winter de Lodger Bunker, en in de andere buggy een Prenatal voetenzak (tweedehands voor 5 euro). Ik vond ze allebei prima! Prijs-kwaliteit vind ik de Prenatal dus wel beter. Al is de Bunker wel erg fijn als je echt lang buiten bent en het hard vriest, maar dat heeft het afgelopen winter totaal niet gedaan. Tweede voordeel van de Bunker is dat hij sneller droog is na het wassen door het fleece materiaal, maar ik denk dat je pas regelmatig wast als ze met schoenen erin komen.

4. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen met de Lodger Bunker. We hebben zelf de beige met wit. We hebben hem op de buggy gebruikt. Lekker warm in de winter. Alleen bij de hals kan het nog koud zijn. Dus wel een sjaal omdoen.

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.816
    2.674
    113
    Ik heb dezelfde als Prinsessa, en vind hem ideaal. Mijn dochter is komende winter 2,5 jaar en ik denk dat ik hem dan ook nog gebruik in de wagen.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dankjewel meiden! Zo te lezen wel een aanrader.
    Ik denk dat ik hem dus zeker nodig zal hebben in herfst en winter met die gure wind.
    Ik heb er van Easywalker zelf, maar die sluit niet aan waardoor er veel kou doorheen komt. Onze dochtertjes schelen op 2 dagen na precies 2 maandjes

@Prinsessa Die roze is ook heel cute!
    Gaat het goed met je dochtertje?

Deel Deze Pagina