Hai meiden, Me schoon zusje zit 4 dagen voor nod en er verscheen een ieniemienie + helaas niet op de foto te krijgen. De test uit elkaar gehaald en toch een blauwe 2e streep (even dik als de test streep alleen niet goed foto graveerbaar. Zien jullie überhaupt ook wat wij zien en is het normaal dat je het plusje nog niet zo duidelijk ziet maar uit elkaar er een blauwe 2e streep staat?
Ik zie m ook niet, Wel heb ik zelf valse strepen gehad met kruidvat early en velen meer! Dus ik vind ze sowieso niet betrouwbaar. De kleur wordt hoe langer je wacht ook duidelijker...zelfs als je niet zwanger bent
Nee ik zie ook niets.. ik zou gewoon een paar dagen wachten en dan de test van kv 2v5 halen. Deze testen zijn heel betrouwbaar. Succes!
ik zie iets maar of het iets betekent weet ik niet. wel een aparte foto... zw test met een brandende peuk op de achtergrond ..
Die is gelukkig niet van mijn schoonzus maar me broertje die ernaast zat. Maar idd ziet er apart uit. De test ziet er nu zo uit dat is de verticale streep die een + maakt. In het echt zie je dat hij blauw is.
Mijne zag er zo uit en was vals: Dus ik zeg niet dat je niet zwanger bent maar ik vertrouw ze niet meer iig... (had deze op 8 en 10 dpo)
Ik zie inderdaad wat je bedoeld, maar hadden deze testen niet een voorgedrukt streepje? Ik weet het niet meer zeker hoor, er zullen ook vast genoeg dames zijn die er wel goede ervaringen mee hebben.
Ik heb deze test ook gebruikt vier dagen voor nod. Ik had een enorm onduidelijk resultaat zoals jij. Ik raad je absoluut de 2 voor 5euro van KRUIDVAT aan. daar had ik enorme duidelijkheid bij,daar zag je duidelijk positief! en deze gaf ook al positief aan 4 dagenvoor nod. dus succes!
Ja vind ik ook .... ze zijn goedkoop ... en toch meer betrouwbaar dan de duurdere! De early test van kruidvat vond ik niet oke.
En deze, hij is wat duidelijker dan gister en ze heeft zich verrekend ze is nu 5 dagen voor nod. Het is een blauwe dikke lijn die niet goed fotografeerbaar is, maar iets duidelijker dan gister. Kruidvat 2v5 heeft ze ook gedaan nihil tot wit.
En ik zie alweer wat je bedoeld. Maar 5 dagen voor nod is ook nog wel heel vroeg. even een paar dagen niet testen en hopelijk dan een hele mooie duidelijke streep