Hallo op 19 mei een miskraam gekregen der door binnen gelegen in het ziekenhuis. Wegens te veel bloed verlies . De 28ste juni eerste menstruatie gekregen 28 Julie tweede . Dat was na 3dagen gedaan Een dag na menstruatie overdag alles oké Tegen de Avond licht roze met slijm verlies Vanaf de 6de aug ben ik kleverig slijm beginnen te verliezen. De 10de aug had ik men eiersprong zoals ik het berekende We hebben de 10de dan betrekkingen gehad En den 11de opgestaan met heel misselijk gevoel plus de darmen dat rommelen Nu zijn we de 13de en het misselijk zijn ga nog steeds op en neer Rommelige darmen ook maar is al wat minder dan op de 11de Dan was het gans de dag door . Zou dit al een teken willen zijn of zou het nog afwachten zijn Grtjes melissa
Is lastig te zeggen, sommigen hebben echt nog last van de miskraam ondanks 'normale' ongesteldheid maar bij jouw verhaal zou ik toch even een testje doen om dit uit te sluiten...
Als je zeker weet dat je je eisprong had (hoe weet je dat zeker; is nooit 100%), weet je ook dat je meteen na de eisprong nog geen symptomen kunt hebben. Je ei is dan nu dus nog niet ingenesteld dus de misselijkheid zal door iets anders komen of het te graag willen (been there). 14 dagen na je eisprong kun je testen.
Je weet nooit het Kan al van voor de sprong zijn Dat is allemaal af te wachten Te graag willen dat niet want heb er al 3 Het is welcom maar ik laat komen wat komen valt
Hie ong. hetzelfde. Heb vorige mn eisprong gehad. Sindsdien heb ik buikpijn. gister ongi-achtige buikpijn gehad en last van mn borsten. Ook vandaag weer last van ,mn borsten en vlagen van misselijkheid. Maarja wil ik het graag voelen? of is het echt zo