rode schaamlipjes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dorien, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heej,

    vanmorgen zag ik opeens dat Esmee haar schaamlippen nogal rood en opgezwollen waren. En als ik de boel opzij schuif zat het een beetje aan elkaar geplakt ofzo. Niet echt mooi en schoon zoals het hoort in ieder geval.

    Heeft iemand dit ook een keer gezien? Ik maak me geen grote zorgen hoor maar ik dacht ik ga ff vragen, misschien helpt het om te smeren? Sudocreme ofzo?
     
  2. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien een schimmelinfectie... in dat geval ff naar de huisarts en met een zalfje is het zo weg.
     
  3. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Ik zou zelf geen sudocreme doen.
    Creme's blijven altijd plakkerig en dan is de kans op schimmel /smetten nog groter.
    Het beste wat je kunt doen is elke keer als je haar veschoond het schoon te maken met alleen water.
    Heel goed afdrogen erna en dan talkpoeder erop en er tussen doen.
    Dit houd het droog en is de kans op schimmel/smetten minder.
    Zorg wel dat je geen klontjes achterlaat, dus een dun laagje aanbrengen en goed verdelen.
    Als het niet over gaat zou ik idd even naar de huisarts gaan.

    Veel succes!

    Groetjes !
     
  4. oke! Super, ik ga eerst even telkens schoonmaken en talken. Dankje!
     
  5. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Volgens mijn huisarts is Sudocrem juist heel goed. Alyssa had vorige week ook een schimmelinfectie (zag er ook knalrood uit). Ik heb hiervoor een zalfje (Hydrocortison) en een poeder gekregen. Na een paar dagen 2x per dag smeren en poederen is het nu zo goed als weg.
     

Deel Deze Pagina