Help? Test na een tijdje positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nine008, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nine008

Nine008 Lid

16 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Lijkt op een positieve test.. Eerste minuten was ie negatieve. Had s'middags getest.. Volgende ochtend wilde ik m weggooien ineens dit?? Ook nog n clearblue test gedaan die negatief was...
    Indroog streepje? Nog te pril?? Weet het niet 😁

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hej ik wil je niet teleurstellen maar ze zeggen niet voor niks dat je het resultaat binnen de 5 min moet aflezen en daarna de test gewoon weggooien
    Ik heb dit ook gehad eerst neg daarna over een uur verscheen er een streepje maar ik bleek dus niet zwanger te zijn
    Hoop het wel voor je hoor!

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Dit is een gevoelige test van kruidvat?

Die is negatief. Ze geven vaak valse strepen aan en deze worden zichtbaar na de afleestijd.

Clearblue is een heel stuk betrouwbaarder.
    Of je te vroeg hebt getest dat weet ik niet, dat ligt aan je cyclus, maar voor nu ben je niet zwanger.

4. Nine008

Nine008 Lid

16 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm oke! Las op het internet dat dit vaker gebeurde en toen bleek dat ie wel positief kan zijn! Geloofde het zelf eigelijk niet maar je leest zoveel wisselende verhalen..

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Alles kan natuurlijk. Maar gezien de cb negatief was lijkt het me heel sterk dat je toch zwanger bent.

Wanneer zou je nod zijn? Als je namelijk nog ver voor je NOD zit, kan het zijn dat je nog niet genoeg HCG in je bloed hebt voor de clearblue. Was het die met weekindicator trouwens? Die is het gevoeligst.

6. Nine008

Nine008 Lid

16 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben pas een maand van de pil af... Nog niet ongesteld geweest... Ruim een week overtijd maar kan ook door een onregelmatige cyclus komen natuurlijk

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    ok, bij ruim een week overtijd zou een cb allang positief moeten zijn en de vroege test ook een duidelijke streep.

Ik denk dat je cyclus nog niet op gang is en zou eerst je menstruatie afwachten en voor een paar maandjes kijken of deze stabiel is zodat je je ei uit kunt rekenen.

Wil je hier niet op wachten dan kun je na je eerste menstruatie met ovulatietesten beginnen.

8. Nine008

Nine008 Lid

16 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    'Bedankt!

Deel Deze Pagina