Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door migske, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik dacht dat ze van zwanger en kids waren...

Alle testen kun je bijna niet meer gebruiken, ik persoonlijk vindt de kruidvat toch altijd het fijnst..
    Vandaag mijn reactie

2. migske

migske Niet meer actief

Klopt ze zijn van sensitest :) die van z&k vind ik ook niet fijn en idd ook vals mee getest wel de ovu's die zijn wel goed daarvan vind ik.

Ben benieuwd ga morgen en overmorgen maar weer kijken, ik heb er toch teveel hahaha
    Bedankt voor het turen dames! :D

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het is iig spannend :D

4. migske

migske Niet meer actief

Nou turen hoeft niet meer......

Ik verwacht wonder 2...alleen nu nog moed verzamelen om vl te vertellen, de laatste keer dat ik DACHT zwanger te zijn riep hij al meteen om een abortus...:x
    Dus ik weet niet wat ik ga doen nu...afwachten tot 6 weken zwangerschap dan vertellen? zodat hij het hartje ziet kloppen? Als deze blijft plakken natuurlijk..ik weet iiig als ik het nu vertel ik echte bombarie hebt hier in huis en dat vind ik voor mn lieve dochtertje niet kunnen...volgende week is ze van zondag op maandag logeren ik denk dat ik het dan gewoon vertel mocht ik nog zwanger zijn.

En oh my god, ik voel me nu zo onwijs schuldig naar alle lieve mama's die zoveel moeite moeten doen voor een wonder! en nee dan ik...3 ronde's voor dl en nu gelijk na pilstop raak :( . Ik wou dat ik iemand mijn bm kon geven straks zucht...
    Ik ben zelf wel blij met dit wonder maar ondanks dat keek ik tocht met een triest gezicht naar deze test :(

Bedankt iig voor het meeturen lieve meiden!

Bijgevoegde bestanden:

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ten eerste gefeliciteerd !

En heeeeeel eerlijk, dit moet je toch kunnen vertellen.? Wat voor een vent is het dan als hij hierom zo achterlijk zou doen. Je durft het niey eens te vertellen, dat is toch geen goede relatie . Staat erg lullig maar zo denk ik er wel over...
    Hij was er tenslotte bij toch?

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Denk je niet dat zijn reactie nog erger zal zijn als hij weet dat je het een tijdje voor hem achter gehouden hebt? Ik zou het persoonlijk gewoon gelijk vertellen vanavond als dochter slaapt en mocht hij toch een discussie aangaan waar dochter bij is na die tijd gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben bij jullie dochter en dat hij er savonds op terug kan komen?

Gefeliciteerd trouwens :)

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Gewoon zeggen meid eerlijkheid duurt het langst!! en hij was er zelf bij dus weinig kan die zeggen!!! sterkte!!

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zou toch wel meevallen toch? Hij weet toch van je pilstop? Dan weet elke volwasen man, dat daar ook de logische gevolgen aan kunnen zitten :D...

Ik vind het harstikke leuk voor je, en het kleine leeftijdsverschil is voor de kids zelf ook heel leuk!

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ach weet je Mig hij is volwassen. Hij weet dat ovulatietesten geen garanties geven en hij wil geen regenjas aan. Tja hij heeft dan zelf ook wel beetje verantwoordelijkheid toch?
    Enne hij moet zich eens minder druk maken om wat andere vinden. Hij zegt zelf ja is goed dat je stopt met je pil voor je gezondheid en hij heeft zelfs gezegd een tweede te willen. Maar omdat iemand anders op hem in praat wil hij het opeens niet meer. Vind dat kinderachtig van hem hoor.

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gewoon vertellen!
    Miss riep hij abortus maar nu het zeker is denkt hij er Miss wel heel anders over?

11. migske

migske Niet meer actief

Eerlijkheid duurt zeker het langst, en ja hoopte dat ik het zo kon vertellen, maar ik weet zijn temprament en zijn koppigheid...

Dus ja ik moet echt de moed verzamelen en dan maar hopen dat hij me niet uit huis schopt...ik weet hoe dit klinkt maar mijn vriend heeft 2 karakter zeg maar :(

Maar ik ga het iig snel vertellen dat zoiezo..dus ik bid voor een positieve reactie al weet ik helaas beter :(

ik hoop toch op een onverwachte leuke reactie.....

Bedankt iig voor de felicitaties want ondanks alle zorgen ben ik wel blij met dit wonder, ik bedoel kom het heelal geeft je niks wat je niet aan kunt....

12. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Succes ben heel benieuwd hoe hij reageert,
    Hoop voor je positief!!
    Knuffel

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Tsja als je stopt met de pil en gebruikt geen anticonceptie en hij is op de hoogte vind ik dit nogal een vreemde reactie van je vriend.

Bij deze de eerste februari mama verwacht haar tweede gefeliciteerd!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik wil je toch feliciteren want jij bent hier wel blij mee.

Hopelijk geeft ie toch een goede reactie en smijt ie niet gelijk met abortus. Had hij maar zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!

Ik zou ook goed voor jezelf bedenken wat jij wilt als hij wilt dat je abortus laat doen. Zou je dit kunnen? Wil je dat voor hem?

15. migske

migske Niet meer actief

Hoi paula haha thnx mop

Ja zeker weet hij dat ik gestopt ben hier was hij zelf bij en ging akkoord het was vanwege gezondheids redenen dat wel maar goed geen pil geen bescherming, ik deed dus ovu testen voor hem om te kijken wannneer we dus niet moeten klussen...

Maar ja....een wonder laat zich niet plannen en da's maar goed ook..

ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moed verzamelen...:(

16. migske

migske Niet meer actief

Dank je wel, nee ik ben tegen abortus en heb een hele rottige verleden achter de rug met verkeerde vriendjes dus nee ik kniel niet meer voor de wil van een man (niet met mijn vriend hoor!) dus nee ik kan geen abortus doen iets wat bij mij wilt zijn haal je niet weg omdat toevallig haar/zijn vaker wel de lusten en niet de 'lasten' wilde hebben nee abortus is geen optie. Iets wat uit liefde is ontstaan ga je niet uit 'het komt niet' reden laten verwijderen!

Kijk uitzonderingen daar gelaten natuurlijk maar nee als dit wonder blijft plakken wil dit wonder komen klaar uit..maar heb zo'n geen zin in ruzie maken :( en dat gaat er zeker gebeuren dus ja ik moet echt moed verzamelen...

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

En ik zou mijn handtekening echt aanpassen het komt namelijk zo over dat jij bezig ben voor een tweede en nu je vriend smijt met abortus...

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik snap dat je het niet wilt zeggen.
    Maar hou je vast bij wat jij voelt en wilt.
    Hij heeft het te accepteren.

Is er niemand die dichtbij je staat waar je het aan kan vertellen?
    Misschien dat diegene het samen met jou wilt vertellen.

19. migske

migske Niet meer actief

aangepast idd! thnx paula

20. migske

migske Niet meer actief

Helaas heb beide ouders niet meer en mijn vriend ook niet...

Optie zou wel zijn mijn lieve opa van 91 (ja heeel oud maar nog 19 van geest ;) haha)
    Die is vandaag op bezoek mss wil hij langer blijven mijn vriend is om 5 uur klaar....

Deel Deze Pagina