Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door migske, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Maar dit moet je persoonlijk vertellen vindt ik. Ik zou het zelf niet kunnen om hem te strikken op deze manier.

Maar even een vraag, was hij ervan overtuigd dat je dmv ovu niet zwanger kon raken dan?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pop vertel het je opa maak wat lekkers voor de oude baas en eet lekker met zn 3( 4/5 ;)) en geef hem de test op zn bord komt goed.

3. migske

migske Niet meer actief

Ik heb liever mijn opa erbij, dit is dan ook persoonlijk, opa hoort hier onderhand bij het meubulair ;) en mijn vriend respecteerd hem.

Nee hoor hij wist zeer goed dat de kans altijd aanwezig zou zijn dat ik toch zwanger raak....dus ja

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja dan nog? Ik vindt het niet kunnen dat je dit met opa gaat vertellen... Jeetje is het zo erg?

En als hij zelf goed wist waar hij mee bezig was dan moet hij een vent zijn en niet zo kinderachtig reageren....

5. migske

migske Niet meer actief

hahahaha da's een zeer goed idee thnx moppie!

Ik zal jullie nog laten weten hoe het is verlopen, of hij bij gedraait zal zijn, of dat ik alleenstaand mama ben geworden ;) dat zal wel meevallen maar he alle opties openhouden tot ik meer weet..

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe jullie je dit hadden voorgesteld eigenlijk.....

Hoe en wanneer had je dan voorzichtig willen zijn als je ovu gebruikt. Een knaller kan in een keer komen, stopte je met sex hebben als je test duidelijker werd?

Ik snap m gewoon niet zo :D

7. migske

migske Niet meer actief

hahaha nee klopt ik ging voor iedere daad een ovu doen, (een condoom omdoen gaat stukken sneller maar alee dat wilde hij niet )

dus ja het kan idd altijd en dat wist hij ook.

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje lekker romantisch :p

Maar had je nu voor de eerste keer ovus gebruikt dan?

9. paula1984

Pop zo werken die dingen echt niet je had net zo goed niets kunnen doen.

10. migske

migske Niet meer actief

ja behoorlijk....ach ja het wende wel haha

Nee met mijn dl ook gebruikt, maar zonder resultaat toen gestopt en toen zwanger van mijn dl..

Het is niet dat het mijn eerste keer is hoor maar ja, ook een beetje stom want idd zo werkt het niet en zoveel seks hadden we niet..

Ik zal eerlijk zijn dat dit van 1x seks is gekomen wss :$ , want als wij het 1x per maand doen is het veel hahah

Ik krijg iig steeds meer moed nu om het te vertellen thnx ladies ik had jullie even nodig om mij op mn plek te zetten!;)

11. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Haha ach opa hoort inderdaad bij het meubilair ;) Geloof dat ie vaker "thuis" is dan manlief hihi de lieve schat. Komt helemaal goed joh.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou dan wist jij ook waar je mee bezig was ts ;)

Gewoon vertellen ;) jullie zijn volwassen mensen die goed wisten wat er kon gebeuren.

13. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Oo meis een vent met 2 gezichten nou die van mij heeft er 4 geloof ik

wij waren 6 weken samen toen ik er achter kwam zwanger te zijn
    was toen 3 weken zwanger
    heb gewacht ik durfde het niet .. toen ik met 5 weken me 1e echo had gehad tja kon ik er niet meer onderuit

dus moest wel heb het heel zwak via whatsapp gedaan (voor.mijn gevoel zwak maar anders had hij het nu mischien nog niet geweten)

Hij was boos verdrietig bang
    mijn grootste angs was dat hij me er uit zou zetten .. en helaas werd dat waar
    ik doe absoluut geen abortus
    5 dagen later toen alles bezonken was hebben we goed gepraat en ja het is voor hem nog moeilijk maar we gaan er samen voor

maar weet wel uit deze ervaring ik had gelijk moeten vertellen ..

Veel succes meis

en natuurlijk super gefeliciteerd met dit wondertje

14. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ik vind het geen strikken als TS weet wat de riciso's zijn.

Vind het eigenlijk heel stom van jongens/ mannen die roepen dat zij geen kinderen willen, maar zelf niet ervoor zorgen dat het ook niet gebeurt!

Vooral in deze tijd moeten jongens/ mannen leren dat niet alleen kinderen geboren kunnen worden wanneer je onveilige sex heb, maar ook soa's (niet persoonlijk opvatten)! Je kan een ander niet dwingen ervoor te zorgen dat jij als man geen kind krijgt omdat je het niet wil.

15. migske

migske Niet meer actief

Ik heb mijn man zeker niet gestrikt dat kan ik niet.

Nou dames de kogel is iig door de kerk, ik kon niet meer en heb hem gebeld, dit stelde hij erg op prijs en geeft hem de gelegendheid om tot ong. half 6 vanavond na te denken (zijn eigen woorden)

Hij is niet boos op mij, want hij heeft mij zwanger gemaakt en niemand anders en hij wist dat dit risico bestond. anfin tot zover hele fijne onverwacht begripvolle reactie...

Maar toen...we gaan vanavond praten maar ik wil je al wel zeggen dat ik het niet wil, van de week de huisarts maar bellen voor eventuele be-eindiging, want ik wil het niet, het kan nu niet en je kunt een 2e phsygisch niet aan en komt alles weer op mijn nek straks weer...(er is heel veel gebeurd na de bevalling van mijn 1e fout op fout van het ziekenhuis waardoor ik een depressie had ontwikkeld en nog tot 4!! maanden met placentaresten heb gelopen en ook in 4 maanden tijd dus 2 x gecurreteerd, de 2e keer omdat hij dus niet volledig verwijderd was zucht dus ik was die 4 maanden dood en doodziek waardoor idd mijn vriend grootendeels voor de zorg kwam te staan. en dan icm mijn depressie. En dus door die rottige resten ook bv mislukt waarover ik heel verdrietig was omdat ik dacht dat het aan mij lag) niet dus. Dus ja ik begrijp zijn angst daarin onwijs goed, maar ik voel me goed, ik heb nog steeds erg goede hulp geestelijk en voel me met de dag steeds beter, ik weet dat ik dit aankan.

En dan erbij als het goed is gebeurd al die ellende niet meer en letten ze nu verdorie wel goed op! :x ;) in het ziekenhuis.

Dus kort: hij is begripvol tot zekere hoogte, neemt zijn verantwoordelijkheid (zo goed als) en is niet boos op mij en is blij dat ik eerlijk ben.

Keerzijde is: hij hoopt dat het niet doorzet (heeft hij gezegd:( , zoiezo erover praten maar hij is stellig in zijn keuze. Dat ik echt aan weghalen moet gaan nadenken, dat het financieel niet gaat (hij werkt fulltime en ik heb een uitkering die niet laag is) en dat hij dus vind dat ik het niet aankan...met andere woorden hij denkt voor mij.

Ik hoop dat hij vanavond thuis komt en dat we er gewoon samen voor kunnen gaan...

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gestrikt in de zin van , het vertellen aan je man met je opa erbij he ;)

Tja maar als het allemaal zo ernstig was waarom niet beter uitgekeken? Hij kan nu wel een hoop roepen maar dan had hij en condoom en ovu moeten gebruiken... Je kindje in de buik kan hier helemaal niks aan doen ?

Nee ik kan zijn reactie niet begrijpen....

Dat het een moeilijke tijd is geweest kan ik begrijpen .. Dat hij hiervan nog moet herstellen en jij ook snap ik zeker ;) maar dan had hij niet zo laks moeten zijn toch.....

Ik wens je sterkte voor vanavond maar kom ook op voor jezelf en je kindje .... Hij was er zelf bij en dan had hij die rubbers maar moeten gebruiken

17. paula1984

Ehm daar had hij aan moeten denken voordat hij het onveilig ging doen net als jij.
    Er zijn meer manieren dan de pil.

18. migske

migske Niet meer actief

Ben het helemaal met je eens Jolina...

Ik ga zeker opkomen voor mijn kindje die kan er idd helemaal niks aan doen. Heeft er niet om gevraagd om gemaakt te worden maar wil blijkbaar wel heel graag bij ons zijn dus ja hoop dat hij vanavond wat positiever kan zijn, hoeft niet meteen blij te zijn als hij maar van dat abortus of miskraam idee afstapt en andere oplossingen gaan bedenken voor zijn angsten.

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Succes het is niet makkelijk deze situatie maar idd zoals Paula ook zegt.... Er waren andere manieren en het is dan wel erg makkelijk hoe hij zich nu gedraagt;)... Dat zou ik hem zeker onder zijn neus wrijven hoor...

Verantwoordelijkheid nemen nu.... ;)

20. migske

migske Niet meer actief

Dank je wel hoop idd dat het goed gaat komen, ben iig al wel blij dat mijn angst voor heel kwaad worden niet gegrond was ;)

Bedankt meiden!!!:)

Deel Deze Pagina