Jullie hebben ook gewoon veel mee gemaakt en L was niet het makkelijkste meisje Maar jij hebt je toch weer aardig herpakt en tja zoals de andere al zeggen hij had dit zelf ook kunnen bedenken. Fijn dat hij rustig reageerde en hij heeft nog even tijd om er over na te denken. Komt wel goed
Miggy, ten eerste gefeliciteerd, ach geef je man wat tijd en ruimte, mannen hebben wat langer nodig als ons om aan zoiets te wennen (het is voor hun vaak "ver van je bed show" ) wij voelen ons meteen zwanger zodra we het ook maar denken Bij je eerste is het raar gegaan maar weet zeker als ze niet zulke fouten bij je hadden gemaakt en je niet zo lang had gebloed dat je je veel eerder beter had gevoeld, want je was ook gewoon doodmoe toen (wat logisch is als je net bevallen bent, blijft bloeden, steeds dan weer onder narcose etc, zoveel kan een pas bevallen lichaam nog niet aan. Dus als je daarover een betere plan van aanpak zou maken met je arts zou dat al veel schelen, ze hebben toen zo met je gerotzooid! Dat speelt ook erg mee hoor, denk dat zonder dat je je echt veel beter had gevoeld! Knuffie meis!
Hij reageert heel wisselend. Hij wil niet, maar dat zr MvM wil gaan doen was prima en een vk dichterbij is wel handiger dan bij de eerste. Ook in een ander zkh bevallen is beter na alle ellende maar toch wil hij dan een minuut later weer niet. Ze heeft gisteren een bloeding gehad en toen heeft hij haar meteen naar het zkh gebracht. Daar konde ze helaas niet veel zinnigs zeggen dus het is nu af wachten of het doorzet en zijn reactie is dus niet te peilen
Ze is momenteel wat van slag. De gyn gisteren zei een mk maar de vk vandaag aan de telefoon vind de bloeding te kort en ze heeft een ontsteking bij de bmm. Dus de vk denkt dat het daar van komt. Maandag krijgt ze een echo, haar test is momenteel nog altijd positief. Ze gaat nu even van een mk uit dan en als dit niet zo is hoopt ze dat haar man positiever gaat reageren.
Fijn dat je ons op de hoogte houdt parelbloesem! Wat een roller coaster voor haar zo. Hopelijk is de ontsteking snel onder controle.
Hoi meiden, Wat lief dat jullie je zo om mij bekommeren Parelbloesem is een goede vriendin van mij dus die kan jullie idd erg goed op de hoogte houden thnx lieverd! Momenteel weet ik nog steeds niks...bloeding is sinds die avond gestopt en af en toe nog wat bruine troep met afvegen maar ook niet veel meer. Testen 'lijken' niet af te lopen maar ik haal me maar niks meer in mn hoofd as maandag om 9:45 zal ik het weten zucht... Mijn vriend is ook erg in de war, maar stelt zich na de eventuele mk ineens weer ongeintereseerd op heel jammer want zag die avond wel weer even mijn vriend terug zoals hij is/was...toen ik voor hem viel Maar goed, ik hoop dat ik iig duidelijkheid krijg. Nogmaals bedankt meiden, en mocht ik niet kunnen reageren dan zal Parelbloesem dit doen liefs!
Dag lieve dames, Ben op van de zenuwen voor morgen 9:45 .... Als ik idd een mk heb gehad op de 19e zal ik dat dan gaan zien... MAAR... ik heb de afgelopen dagen testen gedaan om te kijken of het idd klaar is, maar nu ben ik in de war..i know had het niet moeten doen maar he...vrouw eigen denk ik Heb hieronder 2 foto's bijgevoed met een rijtje kv testen O = Ochtend A = Avond M = Middag Eerste foto is vanaf 18 nov. en de 2e foto is met een testje van vanmorgen erbij maar dan de laatste 4... Ben nu echt benieuwd...
Jeetje meid wat heb je veel getest! Je ziet ze oplopen en aflopen he maar het is zo moeilijk om hier iets over te zeggen. Het kan alle kanten op helaas, ook al lopen je testen mooi op. Afwachten is het enige wat je kan doen helaas... Hoe doet je man nu?
ja ach heb ze opgemaakt haha had ze ook nog over van mijn eerste poging (van mijn lieve dochtertje) idd ze lopen op en af, heb echt geen flauw idee meer...ga maar van het ergste uit. Ehm...tja we zijn eigenlijk al een soort van uit elkaar, hij blijkt niet meer zoveel voor mij te voelen vandaar zijn reacties. Als ik morgen wel te horen krijg dat ik zwanger ben dan is het over zeg maar, ja echt heel lullig maar is niet anders ik WIL dan niet eens meer bij hem zijn. Ben ik niet zwanger wil hij wel weer een poging wagen om aan onze relatie te werken...mja je snapt ook wel dat ik dat nu ook niet meer zie zitten...ach ook dit laat ik aan het lot over.. we zullen zien....het is iig een k*** situatie waar ik snel uit wil zijn
jeetje wat een eikel sorry hoor Nee dit zag toch al niet goed ben ik bang... Sterkte met deze situatie zeg...
Behoorlijk, ik hoop nu zelfs dat ik toch nog zwanger ben... Gewoon omdat dit kindje voor mij net zo gewenst is als mijn dochtertje. Mijn mama was ook een power vrouw mij alleen opgevoed dus ik kan dat ook best , ook eventueel met een 2e Zal taai worden maar he heb voor hetere vuren gestaan in mijn verleden Bedankt meis
Zeker kun jij dat Is gewoon heel erg wat je man nu allemaal doet, :xen je arme meisje. Sorry dat ik het zeg, maar moet je vader maar zijn zeg... Laat je niet kisten he meid