Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door migske, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met een paar weken zie je een soort ringetje geloof ik. verder geen idee. wel vreemd dat ze je zo lang laten wachten...

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zeker zegt bloedprikken iets?!
    Tenminste wel als het herhaald wordt...

Zou je nu niet rond de 5 weken zwanger zijn migske? Wanneer had je nog eens positief getest...

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

En dit bedoel ik nu niet verkeerd...

Maar soms deelt een persoon ook niet de juiste info van wat er bij de echo verteld is geworden;)
    Ik kan me ook niet voorstellen dat als ze echt een bbz vermoeden ze je zo makkelijk naar huis hadden gestuurd met verder niks.

Je kan ook aan je vk vertellen wat ze nu precies denken als je het zelf niet goed hebt meegekregen wat de gyn zei...

4. migske

migske Niet meer actief

nee ik denk zelf dat ik pas 4 weken pril ben hoor...

Afgaan van mijn 'eventuele' eisprong...

Nee idd ze laten je dan echt niet zomaar naar huis gaan.

Ik wacht gewoon af, ik heb vanmorgen nog positief getest.

Met de kv en de digi cb die 1.-2 zegt wat dus kan kloppen... blehh word er niks wijzer van zo :(

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

17 nov heb je licht getest...dan zat je toen net voor nod denk ik zo...dan denk ik niet dat je nu pril 4 weken bent, dat is een week geleden?

Had je daarna nog getest?

6. migske

migske Niet meer actief

ik weet het ook niet meer hoor, ik stop iig nu met speculeren en laat het aan de artsen en vk's over.

Ben dr eerlijk gezegd nu al helemaal klaar mee :(.

Ga de het telefoontje van de vk afwachten en laat het allemaal op me af komen.

Bedankt iedereen voor het meedenken, meekijken en het medeleven! echt super lief.

Mn vent is iig helemaal gelukkig en doet fijn zijn eigen ding weer en laat mij lekker 'rotten' met deze uitslagen etc.

Maar goed meiden bedankt! zodra ik meer zinnigs kan zeggen horen jullie het van mij :);)

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij een prille zwangerschap zie je idd ook alleen een holte. Een echoscopist zou echter heel goed moeten kunnen onderscheiden of deze in je baarmoeder zit of in je eierstok. Daar zou geen twijfel of misverstand over moeten bestaan.

8. migske

migske Niet meer actief

Deze zat in mijn rechter eierstok bleek, de vk belt me over half uurtje terug had zelf even gebeld...

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    dan is je bloeding misschien innesteling geweest dan zie je idd nog niets... Als je te vroeg bent zie ne niet genoeg..

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou nog niets afschrijven hoor. Klikt als 'gewoon' heel pril. En bloedingen kunnen idd.
    Spannend!!!

Heeft de echoscopist ook gezegd hoe je baarmoederslijmvlies eruit zag (verdikt of niet)?

11. migske

migske Niet meer actief

ja ze zei niet verdikt dus schrijf het wel een beetje af eerlijk gezegd...maar goed wacht nog steeds op telefoontje grrr

12. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Jeetje heftig zeg. Dikke knuffel en sterkte met wachten op dat telefoontje.

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nog steeds niks gehoord ? :)
    En je schreef over je man, dus hij is blij dat het misschien fout is?

14. migske

migske Niet meer actief

Lieve dames,

De vk heeft gebeld en heeft ook de echo zeer nauwkeurig bekeken en is helaas tot de conclusie gekomen dat ik idd toch 'waarschijnlijk' echt een mk heb gehad.

De cyste was idd een onschuldige, dus er was totaal geen reden tot bbz en daar ben ik heel erg blij om.
    De posi testen gooit ze iig op resten van de mk ( ik had trouwens met de cb pas 18 okt posi 1-2 getest) en dat test ik nu nog dus ja ik denk idd einde verhaal.

Ben ik nu volgende week maandag nog niet ongi geworden moet ik nog even een zw test doen just to be sure.

Is deze nega dan kan ik het helemaal afsluiten iig, is deze wel nog steeds posi en houd ik klachten of worden ze erger dan moet ik bellen die maandag voor een afspraak, en dan ook meteen de gyn bellen voor een bloekonderzoek zoiezo.

Maar ze zegt..meis zet je gedachten op dat je niet meer zwanger bent want er was echt helemaal niks op de echo te zien wat op een zw kon duiden helaas.

Bedankt meiden voor het medeleven! Deze dame pakt de draad weer op en kijkt waar het schip strand!

15. migske

migske Niet meer actief

jolina,

Ja dat blijkt wel dat hij blij is....

'het zat toch niet in de planning dus' was zijn reactie...:x

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Sterkte meid :( is moeilijk als je in zo'n achtbaan hebt gezeten ;) weet er helaas alles vanaf.

Die zwschap testen, daar zou ik de dipsticks van zwangerenkids voor pakken ;) het kan best even duren voordat je hcg afneemt. Maar aangezien je hcg niet steeg denk ik dat je niet lang hoeft te wachten.

Bah wat rot voor je dit.... :(

Zit je natuurlijk nu niet aan te denken, maar wat ga je doen met je man? Steunt hij je nu wel...beseft hij wel wat er gebeurd is?

17. just us

just us Lid

20 nov 2014
    94
    2
    8
    NULL
    NULL
    ik heb even alles meegelezen, wat een verhaal! veel sterkte, want ja ik kan me heel goed voorstellen dat het als een verlies voelt.
    Ook al is het nog maar twee weken. En ook al is het zo kort en voelt het voor mannen anders, want in hun ogen is het alleen nog maar een klompje cellen, vind ik wel dat hij begrip voor jouw (te zot voor woorden, eigenlijk jullie!!) situatie moet hebben en je hierin hoort te steunen.

Ik hoop dat je de benodigde steun krijgt van je man. En dat hij een geweldige papa is voor jullie kleine meid. Sterkte met deze onzekere tijd

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een achtbaan zeg! Heel veel sterkte om het allemaal een plekje te geven.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Sterkte meid! :(
    Vreselijk dat het toch is mis gegaan.

En je man zou zich diep moeten schamen dat ie zo praat!
    Bah! Gevoelloos...

20. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Sterkte meid!
    En wat naar dat je vriend zo reageert!
    hopelijk kan je alles een plaatsje geven x