Ok ik ben officieel in de war! ik heb normaal gezien dinsdag m'n ei moeten hebben gehad. ik heb steeds negatieve testen gehad maar op een gegeven moment liepen ze op. (zie ik nu) MAAR m'n clearblue digital BLIJFT negatief zeggen! al die tijd maar ik heb eergisteren en gisteren pijn gehad wat ik plaats onder ovulatiepijn. de signalen waren er , terug getrokken baarmoeder en slijm sinds vandaag blijft mijn temperatuur weer staan (gaat fel op en neer) maar hoe kan het dat ik géén LH piek krijg? ik heb regelmatig mijn testen laten zien en gehoord "negatief" gisteren waren ze feller, dus als het dan was ben ik nog op tijd om nu te vrijen? 1ste foto de testen van gisteren 2de foto test van vandaag mvg sabrina
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon om de dag klussen. Zo kan je je ei in ieder geval niet missen. En aan de hand van je temp kan je straks alsnog achterhalen wanneer je ei is geweest.
Het kan zijn dat je geen eisprong krijgt. Dat zie je vanzelf terug aan je temperatuurkaartje. Nog even volhouden dus!
Hey! Ik zit ook beetje in deze situatie. Continue lichte streepjes, gister vond ik hem positief maar mede forum leden niet en hij zou donkerder worden. Gisteravond weer test gedaan en weer enorm licht streepje... hmmm Mijn temperatuur dipte en is nu weer gelijk. Ik heb die ovulatie pijntjes ook. Misschien drink ik teveel op plas ik mijn lh net allemaal uit voordat ik test Maar ik heb er wel vertrouwen in dat die eisprong is geweest of vandaag komt.. Gewoon om de dag vrijen, houdt het ook leuker vind ik Succes!!!!
Kun je je link naar je tempkaartje hier ook plaatsen? Mijn mening: geen eisprong vindbaar in je tempkaartje + negatieve ovulatietesten = helaas nog geen eisprong. Hoop voor je dat je eisprong nog komt. Wellicht heb je deze ronde een langere cyclus?
Die kan ik plaatsen deze avond. Om de dag klussen is bij ons bijna ni haalbaar.. We hebben gewoon geen goesting om het om de dag te doen en Hey wordt dan snel om de 2 dagen ofzo .. Deze morge geprobeerd maar buikpijn en lagere baarmoeder en m'n man kreeg geen orgasme omdat het smorgens is. Als het deze maand ni is dan ga ik december pauze inlassen want heb geen zin om december in stress door te brengen
Een "kindje maken" en de gemeenschap die daarbij hoort moet natuurlijk geen stress kwestie worden. Wat vervelend dat je er stress van hebt. Ik word enkel nerveus van die stomme ovulatietesten en de negatieve zwangerschapstesten.. Verder veel plezier bij het klussen, mijn man heeft dat ook. We hebben 1x een hele ronde iedere dag geprobeerd maar dat kon mijn man niet aan hihi dat ging te ver Komt goed met jullie hoor!!! @ be happy, ik temperatuur ook wat moet je zien dan in je temperatuur. Ik snap het niet zo goed meer.
Hoe temperatuur jij dan? Je moet echt elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken temperaturen. Deze temperaturen vul je in op bijvoorbeeld FertilityFriend. Deze berekent dan automatisch je eisprong.Met temperaturen weet je vaak pas achteraf of je een eisprong hebt gehad of niet.Je temperatuur is na eisprong hoger dan voor je eisprong.
Jaja ik doe het helemaal volgens de regels heel trouw en vul het in op die app. Die zegt dat mijn temperatuur nogal hoog schommelt.. pas als ik vruchtbare afscheiding of een positieve ovulatie test invult geeft ie een eisprong dag (en) aan. Mijn temperatuur dipte eergister en de dag ervoor en werd gister en vandaag normaal. Heb sinds gistermiddag en vandaag "ovulatie pijn"... vraag me af wanneer mijn ei nu was/is..
Dit is de test van deze middag. Baarmoeder is weer lager en hard Wat moet ik nu denken want weet het niet meer
Hmm vreemd! Ik kan je ook niet helpen. Bij mij is het net zo raar Ik heb net wel gelezen dat je ovulatie vaak na 36 uur van de lh piek plaatsvind. Dus zodra je ovulatie testen weer lichter worden.. Mijn advies gewoon doorklussen
Zaadcellen leven in principe moeiteloos 72u en soms zelfs langer. Dus in jullie geval zou ik zonder stress om de 2 dagen klussen. Hou het zo ontspannen mogelijk.
Hm bijzonder. Zou dan eerder denken dat je geen ei hebt gehad dan wel. Of je hebt je piek gemist met testen, kan ook nog. Maar dan zou toch echt morgen je temp moeten gaan stijgen. Nog even onzeker zo. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik zou bijna onmogelijk m'n piek gemist hebben heb vaak zelfs 2 x per dag getest! Als ik geen ei heb wordt ik dan ongesteld?
Oké. Dan heb je echt kans dat er geen ei komt deze ronde. Dan is het 50/50. De ene word wel ongesteld de ander slaat het echt over en krijgt daarna weer een eisprong. Blijven tempen zou ik zeggen!
ik denk echt dat je nog geen ei hebt gehad... Aan je temp en testen te zien en dat is bij elkaar toch echt wel betrouwbaar als je t allemaal netjes doet. Hopelijk krijg je alsnog een positieve test!
Hoe zit het dan met mijn baarmoeder? zondag: zacht en wat hoog met begin slijm (nog wat wit ma rekbaarder) maandag idem dinsdag: zeer hoog (kon er bijna niet aan) zeer zacht, véél slijm woensdag idem maandag maar s'avonds veel pijn links en rechts aan eierstokken en soort van menstruele krampen donderdag: laag en harder en veel minder slijm...