Omdat ik testerig ben ben ik eerder (had eigenlijk mijn onttrekkingsbloeding moeten hebben 3 dagen terug al na pilstop maar die is er nog niet) nu ben ik iets eerder begonnen met de ovu's en zie best wel donkere streepjes voorbij komen. Die van 18.15 uur bijvoorbeeld. Is dit (test) even donker of toch nog lichter dan het controle streepje? Ben trouwens vorige week vrijdag gestopt met de pil voor alle duidelijkheid en die vorige donderdag nog wel laatste geslikt. En besloten ervoor te gaan. Beetje raar verhaal zo bij elkaar, maar waarom zijn die testjes dan zo donker? Wie weet dit?
ze zijn nog niet positief, ik zou door blijven testen. je hebt altijd het hormoon in je plas zitten, alleen rondom je eisprong is het meer waardoor hij positief wordt.
Ik blijf nog even doortesten totdat ze op zijn en dan eventueel stap ik over op die van de action als ei nog niet gespot is. Ben ook nog wel vroeg met testen en kan ook goed zijn nog geen eisprong dit keer.
Is normaal hoor. Bij mij was dit ook zo. Ze zijn zeker nog niet positief. Opeens zal je zien beginnen oplopen. Veel succes!!
Is idd normaal, wat de reacties hierboven ook al zeggen. Ik heb zelf geen goede ervaringen met de testen van de Action. Heb daar nog nooit mijn ei mee gevonden. Met die van Z&K wel. Maar das natuurlijk heel persoonlijk.
Ojee, net een heleboel van de Action ingeslagen. Deze zijn ook van zwanger en kids die ik nu heb. Nouja, ga ze gebruiken en ondertussen afwachten wat er gebeurd.
Het rare is dat ik nu ik een test hebt gedaan om 11.00 uur vanmorgen heel licht kreeg met de action. Mega licht. Terwijl met die van zwanger en kids een donker streepje. Welke klopt er dan niet?
Ga trouwens om 15.00 uur nog een keer testen tegelijkertijd met z&k en de action. Kijken wat ze doen!
Heb je het gelezen Honda, de action geeft bij mij geen donkere streep zoals de z&k... ga om 15.00 uur nog een keer testen dat is mijn eigenlijke tijd om te testen heb er nog maar 7 in totaal van de z&k en genoeg van de action.