Spannend hoor, op die van vandaag zie ik ook wel iets Je zit nu op dag 25/26... hoe lang is je cyclus normaal/gemiddeld? Je ei kan rond dag 14 wel gesprongen zijn maar dat wil nog niet zeggen dat ie daadwerkelijk ook snel is ingenesteld... ook dit kan later gebeuren...
Op de 1e zie ik echt niks, op de 2e wel heeeel vaag. Ik zou zaterdag weer testen (maar snap het volledig als je dat niet volhoudt ) zou zelf iig uit ongeduld vanavond of morgen al getest hebben Hoop het voor je!
Op de 2e foto denk ik een heel licht streepje te zien, maar wil je geen valse hoop geven. Zou zaterdag nog even een testje wagen
Op de test van vandaag zie ik een heel vaag streepje. Ben je zeker van je eisprong? Ik zal in ieder geval voor je duimen!
ik zie ze wel, heb ze nu zelf ook zo, maar mijn ervaring is dat het niks is, gewoon een indroogstreepje (ook al zijn ze er bij mij binnen de 10 min)
Ik zie op de tweede ook wat!! Ik denk dat je ei later is geweest.. Vruchtbaar slijm kan ook een paar dg voor de eisprong zijn . Overmorgen weer testen!