wanneer het beste vruchtbaar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimkreeft, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkreeft

kimkreeft Lid

27 sep 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een vraag daar kom ik zelf niet uit iedereen zegt dan zo en dan weer zo

ik ben 28 december ongesteld geworden 2/3 januari was het voor bij de volgende ongesteld uit was op
    31 januari ongesteld geworden het is nu al niet meer zo erg nog een beetje bloed ik ben altijd om de 28 dagen ( cyclus) en heb net hier gekeken van wanneer me eisprong is

Eerste dag van je laatste menstruatie:31 januari 2015Een beetje vruchtbaar:11 februari 2015Vruchtbaar:12 februari 2015Erg vruchtbaar:13 februari 2015Eisprong:14 februari 2015Innesteldag:19 februari 2015Vanaf hier kun je testen:28 februari 2015Vermoedelijke bevallingsdatum:7 november 2015

van af welke datum kan ik het beste seks hebben met me vriend en hoe veel dagen om de dag dan , want een vriendin zij tegen mij van als je ongesteld hij is gestopt dan moet je van af die dag 12 dagen er bij rekenen als ik dat doe dan is er verschil van wat hier boven staat wie kan mij helpen met welke datums ik scoor al vast vriendelijk bedankt voor het beantwoorden op mijn vraag

dit heb ik van een ander site
    Bereken je ovulatie of eisprong online. Ovulatie-calculator.
    [​IMG] [​IMG]
    Hoe werkt deze ovulatie-calculator? Als je de gegevens goed hebt ingevuld geeft de pijl de tijd aan waarop je je bevint in je cyclus. De blauwe bolletjes zijn belangrijke dagen in je cyclus. Een uitleg van die dagen vind je hieronder. De lengte van je cylcus is: 28 dagen

[​IMG] Begin van je cyclus en het begin van je menstruatie: 31-jan-2015
    [​IMG] Einde van je menstruatie.
    [​IMG] De dag dat je begint met ovulatietesten: 10-feb-2015
    [​IMG] Dit is je LH-piek. De LH waarde in je urine is op z'n hoogst. Dit is het begin van je meest vruchtbare periode. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden.
    [​IMG] Je ovulatie of eisprong. De LH waarde in je urine is alweer laag. Dit is het einde van je meest vruchtbare periode.

Je meest vruchtbare dag valt op of omstreeks: 15-feb-2015

IK HOOR HET WEL VAN JULLIE WELKE DATUMS VOOR MIJ HET BESTE ZIJN OM ZWANGER TE WORDEN

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dit zijn berekingen wat gemiddeld is. Als ik hier kijk klopte het niet en met ovulatie test vond ik hem wel vijf dagen later.
    Zou zeggen ga die testen proberen. Of gewoon om de dag feestje bouwen met Ml

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Niemand kan je daar een antwoord op geven.. Want niemand weet wanneer jou eisprong is... En jij zo te lezen ook niet, gebruik daar ovulatie testen voor..

Verder zou ik vanaf cyclusdag 10 tot en met 18 het om de dag doen

4. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent al van in september vragen aan het stellen van eanneer seks, wanneer testen, wanneer eisprong... De invloed van vaak klaarkomen op het zaad,...

Meid, begin te temperaturen en koop ovulatietesten(die hoeven niet mega duur te zijn, let op je slijmverlies. Hou je cyclussen bij in fertilityfriend bijvoorbeeld. Wij weten niet wanneer je ovulatie is enz. Die berekeningen kloppen bij mij nooit. Stop dus met al die 'berekeningen', en ga het gewoon gezellig maken met je vriend en hou je cyclus bij. Hoe lang zijn je cyclussen nu gemiddeld? Je stelt telkens dezelfde vragen maar toch net anders geformuleerd. Heb je eigenlijk zelf zicht op je cyclus of hoe je lichaam daar beneden werkt? Niet rot bedoeld hoor maar dit is de zoveelste vraag over jouw vruchtbaarheid waar wij niet op kunnen antwoorden.

5. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Idd, wat ze hierboven zeggen. Ik zou ook ovulatietesten kopen/bestellen op internet.

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    is in een ander topic van haar ook al gevraagd

7. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

+1

Ipv elke keer een nieuw topic te starten, zou je ook eens je oude terug kunnen lezen.

8. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Serieus... je valt in herhaling. Ga testen halen en leer je lijf kennen! Jij kent je lijf zelf het beste..

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit.

Deel Deze Pagina