Clearblue digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mir88, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Hey dames ik heb net een clearblue digital gedaan. Degene waar een houder in zit met het scherm waarop verschijnt zwanger/niet zwanger en 3 sticks om er in te doen.

Hij gaf aan niet zwanger dus ik haal de stick eruit en tot mijn grote verbazing staat hier toch een lichte 2de streep!
    Is dit altijd met die testen en is dit niets zeggend????

Alvast bedankt!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Geen idee, maar je schijnt daar niet naar te moeten kijken. En ik geloof ook dat die zonder wekenindicator minder gevoelig is. Heb je ook andere testen gedaan? (streepjestest)

3. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die vraag komt zo vaak voorbij. Wil je streepjes turen, dan koop je een gewone en geen digitale. Die mag je niet aflezen aan streepjes

4. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Tip: voor gebruik bijsluiter lezen :D
    Er staat in dat je de test alleen mag slopen om de batterijen te verwijderen en niet om de strip af te lezen. 2 strepen op digital en hij geeft niet zwanger aan, dan ben je dus niet zwanger

5. Mir88

Mir88 Niet meer actief

Ik heb de test niet hoeven slopen of open te breken om die 2 streepjes te zien?? Hoefde alleen maar op het knopje eject te drukken en de stick met 2 streepjes kwam er van zelf uit.
    De bijsluiter heb ik helemaal doorgelezen maar daar staat niks over in???

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Helaas staan er altijd 2 strepen op. Als hij zegt 'niet zwanger', dan ben je niet zwanger.

7. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Helaas mir

8. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Als er staat niet zwanger dan ben je niet zwanger helaas.. en anders probeer je toch nog een goedkope streepjes test? Kruitvat 2 voor €5,-
    Dan weet je het zeker.

Ik raad je aan om volgende keer eerst een streepjes test te doen de kruitvat test en als je daar een streepje op ziet een clear blue test. Die zijn best duur dus beetje zonde om die elke keer weg te doen toch?

9. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    zegt helaas niet, heb ik ook afgelopen maand gehad ;)

10. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Zo moet hij eruit zien als er zwanger staat, deze had ik namelijk..
    Bij niet zwanger is er altijd een licht streepje

Deel Deze Pagina