Zou iemand mij kunnen aangeven of in onderstaand rijtje een positieve ovulatietest zit? Voor mijn gevoel is die van zaterdag misschien positief, maar hij was niet zo donker als de controlestreep. Ik heb van dinsdag tot en met zaterdag ook vruchtbare afscheiding gehad, dit is sinds zondag gestopt. Ik dacht het zondagmorgen nog te hebben, maar ik denk dat dit sperma is geweest Tot op heden zijn alle overige streepjes lichter geweest dan die van zaterdag. Normaliter heb ik mijn eisprong altijd op cyclusdag 12, deze voel ik ook duidelijk (pijnlijk/gevoelige onderbuik) en daarnaast wordt dit ook bevestigd door een temperatuurstijging. Verder heb ik na mijn eisprong ook altijd last van gevoelige borsten, hier heb ik nu geen last van. Ondanks dat ik geen eisprong heb gevoeld, geen overtuigende ovulatietest heb gehad en ik geen last heb van gevoelige borsten geeft FF toch aan dat mijn eisprong wel is geweest. Ik vind het allemaal een beetje verwarrend en frustrerend :x. Eerst stoorde ik me ontzettend aan die ovulatiepijn, want het deed bij mij echt ontzettend zeer. Vorige cyclus had ik er ook al minder last van, maar nu heb ik helemaal niks gevoeld. Die bevestiging was (achteraf gezien) toch wel prettig. Wat denken jullie, is mijn eisprong al geweest of zou die toch nog komen? Dan moet ik wel ovulatietesten bij halen, want ik heb er nog maar 1
Hi.. Ik denk dat je eisprong nog moet komen. Ik ken deze ov.testen niet hoor dus weet niet hoe donker ze zouden moeten worden. Veel succes!!
Alhoewel...de test van zaterdagavond lijkt links van t streepje wel positief. Lastig. Heb je rond zaterdag geklust?
Hier is mijn temperatuurkaartje. En ja we hebben op donderdag, vrijdag en zaterdag geklust. Dus als mijn ei wel op zaterdag was, zitten we goed Kan ik mijn piek niet tussen zaterdagmorgen en zaterdagavond hebben gehad? Dat ik het misschien net heb gemist? Want waarom anders toch die temperatuurstijging...?
Dat kan wel. Obv je temp (duidelijke stijging) en je testen was die van zaterdagavond het dichts bij een positieve. Je eisprong is wel geweest denk ik
Ja, die met de paarse dop zijn van de Action en die kleinere van de Etos. Ik heb al vaker gehoord dat die van Action niet altijd knallen. Ik heb nog een actie bon van Z&K, zijn die ovulatietesten wel iets? Uiteraard hoop ik gewoon dat deze ronde raak is en dat mijn pendel klopt
Ok mocht ik eind deze maand ongesteld worden, dan zal ik die eens bestellen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik al weer op 3 dpo zit Iedereen bedankt voor het meekijken in ieder geval!
Ja echt verschrikkelijk. Tot 7 dpo gaat meestal wel, maar daarna.... Achja nog een dag of 10 dan kan ik al weer testen