Hoi, Na een aantal weken erg moe te zijn en een paar dagen trek te hebben wanneer ik in bed lag heb ik afgelopen maandag een test gedaan. ( 9 dagen voor dat mijn menstruatie normaal gesproken begint) Deze was positief, omdat ik graag wou weten hoe lang ik zwanger was heb ik dinsdag weer een test gedaan, deze gaf negatief aan. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben en/ of waar ik van uit moet gaan. Graag jullie mening hier over. Groetjes
weet je zeker dat ie niet op je eisprong reageerde, want 9 dagen ervoor is normaal gesproken onmogelijk al positief te testen...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Ben hier helemaal niet in thuis, dit is mijn 1e positieve test. Vond het raar dat ik zo moe was en savonds trek had. Hierdoor heb ik een test gedaan. Voor een half jaar terug wel ovulatietests gedaan en dat was altijd een week na mn ongesteldheid.
Je testte 9 dagen voor je verwachte menstruatie en had aantal weken daar nog voor al symptomen, dat kan niet. Of dat kan wel maar toen was je nog niet zwanger dus dat heeft daar niks mee te maken. Als je met eenzelfde test hebt getest twee keer (dus 2x Kruidvat bv) ga ik er vanuit dat je dus eerst zwanger was maar nu niet meer. Zo vroeg voor de menstruatie gaat het heel vaak fout, wel in de helft van de gevallen dus zou best kunnen
Ik ben het met vdvl eens. Al je nu 9 dagen voor je menstruatie zit, dan kan je eigenlijk nog geen positieve test hebben, en sowieso niet al weken lang klachten hebben. Heb je een foto van je testen?
Hierbij mn test, die andere welke zegt hoelang ik zwanger ben was negatief. Maar daar heb ik geen foto van gemaakt. Die cb is van maandag en de andere van vanmorgen. Ben vaak rond deze tijd moe, zal wel een winterdip zijn. Dat ik s avonds trek heb was voor mij de reden om een test te doen.
na vanmorgen nog niet weer. denk dat ik gewoon volgende week moet afwachten. Zou wel super leuk zijn als het zo is dan kunnen we met onze trouwerij het bekend maken.