Ik had ooit op 2 testen een duidelijke grijze indroogstreep. Dun of niet vind ik je 2e streep duidelijk roze. Ik denk positief meid
Indroog, was bij mij een aantal keer grijs, en een keer geel. Maar niet roze, maar zie je zelf iets op je eerste test, want dan loopt t op. Is je eerste omo wit en je tweede een penstreep, dan ben ik gematigd positief. Succes morgen. Ik lees mee
Indrogers heb ik ook weleens gehad maar zijn echt grijzig. Ik vind vooral de onderste test echt roze hoor! Succes met testen morgen!
Zou ik niet doen. Ik zou gewoon wat minder drinken en niet plassen de komende uren. En dan boots je ochtendurine na
Oh en onthoud dat hCG per 48/72 u verdubbeld. Je moet ze dus elke 2 of 3 dagen zien oplopen. Niet de volgende dag al
Oeps dus niet testen? Want zie soms mooie testen van elke dag achter elkaar wat donkerder wordt hier op de forum.
Wat Hilly zegt klopt helemaal,maar meestal zie je de volgende dag ook al wel een donkerder lijntje.Het moet verdubbeld zijn in die 48 tot 72 uur,maar het verdubbelt niet op 1 moment bv van 150 naar 300,maar loopt langzaam op tot een verdubbeling na die 48 tot 72 uur.
Stond het lijntje er binnen de tijd? De KV testen drogen inderdaad tegenwoordig heel langzaam op maar er moet wel echt al iets te zien zijn binnen de tijd. Ik heb heeeeeel wat testen versleten. En best vaak dunne rozige streepjes gehad maar die stond er pas na afleestijd. Dit keer ben ik begonnen met testen op 11dpo. Binnen 3 minuten zag ik al iets. Nog niet eerder zo snel gehad dus toen wist ik dat er wat gaande was. De volgende ochtend was het al een stuk duidelijker. 4 dagen achter elkaar getest en werden elke dag een beetje donkerder. Ik hoop dat je van de week meer duidelijkheid hebt!!
Ohhh spannend zeg. Want heb nooit eerder een roze indroogstreep gezien die na mate donkerder werd. Ja hoop ook op duidelijkheid deze week. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap
na een halve dag is kv 2v5 pas tegoei opgedroogd en zie je het resultaat tegoei ik vind deze testen niets waard, mijn streepjes waren ook zo, doe een clearblue digitaal, die gaf mij zekerheid en bevestiging. daarna stoppen met testen en je ha vragen om bloed te testen op hcg
Hallo allemaal, Nou ik heb vanmiddag pas kunnen testen. En dit was de resultaat. Echt vreemd. Gister een streepje en nu niks.