Helaas met ervaring en hier op het forum gelezen te hebben, hebben de kruidvat testen niet zn goed resultaat meer als voorheen, lees vaak over indroog strepen.
Maar de streep zat er gelijk al alleen werd het duidelijker later. Maar van vandaag ziet er toch echt anders uit
Ik heb 3 weken geleden last van mijn borsten. Ze voelden/leken groter. Niet met mijn eerdere zwangerschap gehad. Eergister veel buikpijn. Maar verder niet.
Ik had dat gevraagd aan de huisarts. Ik was toen ongeveer 6 dagen overtijd als ik uitga van de gemiddelde cyclus 42/43 ze zei een zwangerschapstest is zwz pas na 1 week overtijd het beste. Dus doe eerst dat maar daarna als je wilt bloedtest. Toen dacht ik echt van naaa klopt dus ook niet. Ik wacht dus ff af.
Heb je een eisprong gespot dmv ovutesten of temperaturen?? Want als je niet weet wanneer je ei was, kan je (zeker met een onregelmatige cyclus) niet met zekerheid zeggen of je overtijd bent.
Ik voel mijn "eisprong" de laatste half jaar ongeveer. Dan krijg ik erg veel pijn. En altijd 14 dagen later wordt ik daarna ongesteld. Maar ik had die pijn dus op 24 januari. Bijna maand geleden. Maar denk dat ik morgen geen test doe. Dinsdag zag ik dus een streepje. En gisteren en vandaag niet. Heeft geen nut dan denk ik