Ik zie ook niks. Ps, je had deze foto's ook in je lopende topic van gisteren kunnen plaatsen ipv nieuw topic te openen
Jaa zeker weten. Ik ga zondag nog een laatste keer testen en dan ks het maar wachten op de rode duivel
Jaa ik zit nu 3 dagen voor nod en vind t zo moeilijk om niet te testen maargoed alles is bij mij nog negatief, dus ik moet echt afwachten op mijn nod MOEILIJK!
Ts,in je vorige topic,onder het kopje "miskraam",waar je niet meer reageert...daar staat toch dat je zwanger bent,of een miskraam hebt gehad?Ik begrijp dit topic niet...
Jaa die kan weg. Ik snapte het even niet meer. En ik had helemaal niet bedacht dat dat kon. Maar was zo in paniek dat ik niet meer goed madacht het spijt me
Ik weet echt niet wat ik van die kruidvat testen moet denken...Ik heb nu al 5 testen gedaan van kruidvat 2 voor 5 en elke keer zie ik een licht streepje kan het zijn dat alle testen een steepje geven ook als je niet zwanger ben? Ze moeten dan toch echt omo wit zijn?
Bij mij waren de kv testen omo wit toen ik niet zwanger was. Maar die test lijkt op de foto ook omo wit. Ze zijn gevoelig en testen vaak voor nod al duidelijk