Hier kun je duidelijk zien dat er onderling ook heel veel verschil in die testen zitten, ook al komen ze allebei uit hetzelfde doosje en allebei met dezelfde urine gedaan zijn. Daar word je weer onzeker van... maar ik denk dat ze wel positief zijn.
anoniempje1989, zit het streepje niet op de verkeerde plek? Ik dacht dat die wat meer naar rechts zat? Kan ook aan mij liggen hoor !
Het lijkt er wel op hoor, meestal doet hcg er een dag of twee/drie over om te verdubbelen, dus voor meer duidelijkheid: komende dagen doortesten! Ik kan het streepje in ieder geval zien! Het lijkt bij de tweede test niet helemaal op de goede plek te zitten, maar de controlestreep zit dat ook niet. Ik denk dat de hele strip wat naar links geschoven is, zoals lovelymommy zegt.
Ik denk positief hoor! KV deed er bij mij ook langer dan 5 minuten over.En na lang indrogen werden ze ook lichter.
ja heel erg die onzekerheid gyn gebelt maar die zeg afwachten en bij de huisarts mag ik morgen even urine brengen
Ziet er goed uit hoor! Bij die laatste hoef ik helemaal niet te turen! Succes met de testen bij de huisarts!
dit is de 3e dag inmiddels onderste is van vandaag met ochtendurine (zelfde als bij de huisarts die negatief aan gaf)