De rechter lijkt donkerder dan de linker op deze foto. Ik denk dat je over 2 dagen weer moet testen. Dan moet hij duidelijker zijn dan die van vandaag. Je zou ook bloed kunnen laten prikken (2x met dagen tussenpozes) zodat je het verloop van het hcg kan zien.
heb de huisarts en de gyn al gebelt beide zeggen afwachten en doen geen bloedtest speciaal om gevraagd wel net een urine test bij de huisarts gehad maar die gaf negatief aan
Wat ik zeg.... dan moet je bloed laten prikken en dan over een paar dagen weer. Dan kunnen ze zien of het goed oploopt. En jij mag om een bloedtest eisen. Daar betaal jij je zorgverzekering voor. En nogmaals. De test bij de huisarts heeft veel meer hcg nodig om uit te slaan dan de kruidvat test, dus dat je bij de huisarts negatief test is niet zo vreemd.
oke denk dat ik dan morgen maar weer naar de gyn bel om een bloedtest te vragen deze onzekerheid is ook niks
Je zegt dat je nu 3 dagen overtijd bent. Op welke cyclusdag was je eisprong (als je die weet dmv echo/test/temp).
de onderste is van net hij lijkt mij donkerder als die erboven en die is van vanmorgen? sorry dames ik spam het hier helemaal vol
Eisprong op 1 of 2 maart en dus ben je vandaag op 15-16 dpo. Die van net is idd donkerder. Nu ff afwachten en dan zal hij over 2 dagen misschien wel knallen.
Ik denk dat jij in de middag duidelijker test dan in de ochtend. Dus vanmiddag (of liever morgenmiddag) even nog een testje doen met geconcentreerde urine.
Je kan in de middag echt positiever testen. Ik ben er ook zo'n 1 haha. Alleen vind je testen toch wel wat licht voor 3 dgn na nod. Ik heb 4 dagen voor nod de test zoals het profiel fototje. Misschien dat je iets langere cyclus had en daardoor misschien iets minder ver. Weet niet hoelang je al bezig bent. Niet zo goed opgelet sorry Maar een streep is een streep zeggen ze. denk dat als je echt niet zwanger zou zijn niet zoveel positieve testen zou hebben.
@kusje ik zit in een medisch traject dus me cyclus wisselt weet wel precies wanneer me eisprong was de testen vind ik ook erg licht de 1e keer dat ik positief testen was het op nod een knaltest daarom maakt me dit erg onzeker heb al de gyn gebelt voor een bloedtest maar die kreeg ik niet moest het maar afwachten...
Er zit geen rest meer van de medicatie in je lichaam? Volgens mij zie ik hem wel oplopen hoor, ik hou hoop!