waardes zijn te laag moet woensdag terug komen om nog een keer bloed te laten prikken heb natuurlijk vandaag ook weer zelf getest wil me er niet aan vast klampen maar de onderste lijkt me toch duidelijker te worden (rechtse)
Je kan beter minder testen op de foto zetten. Als je in de middag beter test dan kan je het beste de testen van de middag naast elkaar leggen en dan het liefst van om de dag. Dus bijv. van 12-14-16dpo. Dat is makkelijker vergelijken.
Als ie het zo zie loopt het wel mooi op hoor. Maar hoe hoog was je waarde in het bloed dan? Wat is te laag?
Misschien omdat t pas net raak zou kunnen zijn? Dan zijn de waardes altijd laag toch? De tests lijken wel echt op te lopen
Hg waarde kan per uur verschil, en wie weet inderdaad hele vroege zwangerschap! Jeetje wat spannend! Wat laat een clearblue test zien (sorry heb niet alle 7 pagina's gelezen als je deze misschien al hebt gedaan)
@alou Clearblue heb ik niet gedaan als ik me testen zie En uit ga van de test van de huisarts zal die negatief zijn