Hoe lang na je temp daling worden jullie ongi? Ik heb al paar dagen enorme last van me onderbuik vanochtend was me temp gedaald. Is het dan zo dat je al ongi hoort te worden of kan dit een aant dagen duren? Hieronder m'n kaartje, bedankt alvast!
Je hebt een dip op dag 9 na ei. Dat kan een naderende ongi betekenen maar ook een innesteling. Waarom heb je zoveel open bolletjes? Temp je op verschillende tijdstippen?? En waarom ben je pas zo enorm laat begonnen met tempen. Nu is eigenlijk je hele kaartje niet betrouwbaar omdat je niet weet hoe je temp voor je ei is geweest.
Ik denk dat je vandaag of morgen ongesteld wordt... Is het de eerste keer dat je temperatuurt? (In mijn 1e ronde met temperaturen ben ik ook begonnen ronda eisprong. Toen had ik de thermometer binnen en ik was té nieuwsgierig om te gaan wachten tot cd1!) Deed je hiervoor al ovulatietestjes? Ben nl. wel benieuwd of je al enig idee hebt van jouw lf normaalgesproken en wanneer je je NOD verwacht? Dat helpt je nl. bij het interpreteren van je tempkaartjes. Mijn lf (aantal dagen tussen eisprong en ongi) is 11/12, dus omdat ik vrijdag eisprong had, weet ik nu beter wat ik kan verwachten qua NOD en temperatuur. Volgende ronde heb je een completer beeld met je basale temperatuur vanaf cd1.
Hoi! Dit is de eerste cyclus na mijn miskraam.. zit nu op cd38 normaal gesrpoken had ik elke maand een cyclus van 33 dagen. Ik ben pas later begonnen met temperaturen omdat ik er de eerste periode na mn miskraam eigenlijk even niet mee bezig was. Maar omdat ik geen idee nu van m'n cyclus heb en wanneer ik ongi zou worden toch maar begonnen! Ik temp altijd rond 7 uur ochtends maar soms vul ik de temp pas in als ik op mn werk ben of in het weekend pas als ik wakker word, dus opzicht wel altijd wel rond hetzelfde tijdstip. Heb hiervoor 1 cyclus getemperatuurd maar toen was ik dus zwanger en bleef me temp hoog Hopelijk komt het vandaag of morgen.. Hoe werkt dat bij jullie? Als er een daling zichtbaar is ben je dan al ongi of komt het binnen een paar dagen?
Bij mij daalt hij eerst naar 36.7/36.6 en Dan een dag daarna naar 36.4 en dan wordt ik die dag ongi. Voor de daling naar 36.7 zit hij (na ei) rond de 36.8-36.9.
Ik temp sinds december. Tot nu toe meestal eerst daling tot ver onder m'n basale temp, en dan einde van die dag of de volgende dag ongesteld. Maar heb ook 1x gehad dat ik ongi werd en pas op cd2 nieuwe cyclus echte tempdaling. Dat was verwarrend omdat het me valse hoop gaf.