Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vdvl95, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dames, ben benieuwd wat jullie denken. Ik slaap de laatste tijd zonder ondergoed aan in bed omdat k anders bang ben dat mijn zeurende schimmelinfectie terugkeert als er iets knelt of door inlegkruisjes. Wel slaap ik met een handdoek tussen mn benen om afscheiding op te vangen waar ik nogal last van heb.
    Nou werd ik daarnet wakker en viel me op dat er nogal wat vlekken op de handdoek zitten met een vieze groene kleur. Mn afscheiding is ook niet helemaal wit maar dit is echt vies groen. Ik heb verder niet t idee dat ik vruchtwater verlies maar als t wel dat is dan is groen natuurlijk geen goed teken.
    Wat denken jullie ervan?

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    slijmprop of een deel daarvan misschien?

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Lijkt mij verstandig de vk even te bellen.
    Groene afscheiding is ook niet goed.

4. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    +1, echt even doen

5. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Laten checken door je vk/gyn! Voor hetzelfde geld is het wel vruchtwater met meconium en dan kun je het maar beter zsm weten.
    Je hoeft niet altijd persé meteen hele plassen vruchtwater te verliezen hè. Als er bovenin een klein scheurtje zit dan drupt het hooguit een beetje en heb je misschien niet direct door dat het vruchtwater is. Zou het echt ff melden en laten checken.

6. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Dank voor de reacties. Ik heb even gebeld en vk vermoed gewoon afscheiding omdat ik verder niets verlies als ik bijv opsta. Het is ook voornamelijk die ranzige kleur waar ik dan over twijfel maar dat hoeft niet per se iets te betekenen.. Ben benieuwd. Als ik wel nog wat verlies dan moet ik weer bellen

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoe is het vandaag?

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb dat aan t eind van mijn vorige zwangerschap ook gehad en dat bleek wel een schimmelinfectie te zijn. Had er geen jeuk bij en het was ook niet korrelig, maar het veroorzaakte bij mij wel harde buiken. Heb er toen een kuurtje voor gekregen en daarna was het weg.

9. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik had inderdaad aantal weken geleden een schimmelinfectie en ben daar via huisarts voor behandeld. Het ging toen een stuk beter. :) heb verder niets groens meer gezien nu, alleen gisterennacht dus.. Moet straks sowieso naar vk voor controle, misschien dat ze het dan nog even controleert

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gelukkig maar :)

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Als het geen vruchtwater met meconium is, dan vraag ik me af of je niet wat te veel anti-schimmel middelen hebt gehad. Groene afscheiding is namelijk ook gebruikelijk bij een bacteriële infectie (bacteriële vaginose of trichomonas)

Deel Deze Pagina