hoi dames Vandaag is mijn nod en ik heb getest een dikke vette negatieve uitslag. huisarts gebeld en die zei ter aanzien van je vorige zwangerschappen testte je pas ook laat positief dus mocht je menstruatie uitblijven test dan tegen het einde van de week weer. Nou prima maar nu zit ik dus te wachten.. de symptomen zijn er wel en de innestelingsbloeding heeft vorige week plaatsgevonden. Mijn vraag aan jullie .. hebben jullie ook negatief getest en een paar dagen daarns positief? Zoja hoeveel dagen na je nod? Groetjes
Hoe weet je zo zeker dat het een innestelingsbloeding is geweest? Las in een ander topic dat je nog aan de pil bent/was. Daar kun je ook gewoon een tussentijdse bloeding mee krijgen. Als er echt daadwerkelijk een innesteling was geweest, dan had een test nu toch wel hcg moeten waarnemen.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk als je aan de pil zou zijn(zoals Elles zegt). Hier geen ervaring mee, negatief was ook echt negatief en positief was positief.
Helemaal mee eens. Ik denk dat negatief echt negatief is in jouw geval.. En hoe kan het dat je een NOD hebt met de pil?! Dan heb je een stopweek en geen NOD.. Als je de pil correct geslikt hebt, is de kans zeer zeer klein dat je ermee zwanger wordt. De pil legt je natuurlijke cyclus plat. Er groeien geen eitjes. Geen eitjes is geen eisprong. Geen eisprong is geen NOD! Zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen. Nog steeds negatief, dan ben je echt niet zwanger hoor. Mocht je wel een kinderwens hebben, dan zou je in overleg met je partner eerst die pil de deur uit moeten mieteren.
Ik snap de verwarring dus misschien moet ik wat duidelijker zijn. Ik heb 2 kids waarvan de jongste door zorgvuldig pilgebruik is gekomen. Deze keer ben ik 1 dag mijn pil vergeten en dus niet dubbel geslikt. Met de bloeding ben ik langs mijn huisarts geweest die stelde een innesteling vast en is natuurlijk erg betrokken omdat ik 2jaar geleden zwanger raakte door de pil heen. Voor sommige klinkt dat als een broodje aap zeker als menig vrouw veel moeite moet doen om zwanger te raken zonder anticonceptie maar de kans zit er dus wel. Met nod dacht ik niet ongesteldheids dag en die verwachtte ik vandaag aangezien mn laatste pil afgelopen zaterdag was. Misschien ben ik idd helemaal niet zwanger maar dat is dus even wachten en wie weet plaats ik eerdaags een positieve test haha
Ze berekenen het vanaf de mogelijke eiersprong dan kijken ze naar het bloed kwa kleur hoeveelheid en eventuele stolsels. Ze zei dat bij een doorbraakbloeding het roze tot helderrood is en vaak met stolsels. en een menstruatie zou doorzetten. bij andere 2 kids heb ik trouwens geen innestelingsbloeding gehad. Maar daarintegen zei ze ook dat 1 op de 3 ingenestelde eitjes ook kan falen dus dat je dan gewoon ongesteld gaat worden. daarom is t allemaal zo verwarrend
ik heb nog nooit van die theorie gehoord. Doorbraakbloedingen kunnen prima zonder stolsels zijn en alleen bestaan uit wat oud bruin verlies... vind het een heel vreemde beredenering.
Ik vind het ook vrij voorbarig van je huisarts om te zeggen: "Ja je hebt een innesteling gehad." Dat kun je volgens mij nooit zomaar vaststellen. Heel raar 😐 Maar goed, kun jij niks aan doen natuurlijk. Mij lijkt het heel onwaarschijnlijk. Of ja, misschien dat ik het meer onwaarschijnlijk vind dat je huisarts dat zomaar kan zeggen...... Zwanger zijn kan natuurlijk altijd.
Persoonlijk vond ik het ook raar hoor dat de huisarts dat zei want ik dacht zelf aan een vroegtijdige menstruatie.. naja ik zal nu maar moeten afwachten als ik donderdag nog niet ongesteld ben test ik weer. Ik keek trouwens in mn zwangerschapsdagboek van mn jongste daar testte ik positief na 1 week over tijd.. Van mn oudste weet ik t eerlijk gezegt niet meer.
nou kunnen we natuurlijk met zijn alle wel raar doen naar TS doen, maar ook ik ben 4 keer zelfs door de pil heen zwanger geraakt dus het kan wel degelijk, dus de redenering dat alles plat ligt klopt niet, als dat zo zou zijn, dan zou het tenslotte ook geen probleem moeten zijn als je 1 pil slikt of antibiotica inneemt @TS ook ik teste bij 5 kinderen pas laat positief dus het kan in princiepe alle kanten op zou het over 2 dagen nog eens proberen en als het negatief blijft toch weer even terug naar je huisarts
Raar. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen ligt door de pil toch echt je natuurlijke cyclus plat. Wat apart dat jij eigenlijk zegt dat je gewoon een eisprong krijgt door de pil. Dan werkt die dus niet en heeft het dus geen nut als anticonceptie. Lees je eerst eens wat beter in over de werking van de pil voordat je iemand advies geeft wat van geen kant klopt!
@Mamaatjevan5.. Het probleem hier is niet dat wij zeggen dat je door de pil heen niet zwanger kunt raken.. Wat ons verbaast is dat de huisarts van TS zomaar zegt dat de bloeding die ze tussendoor gehad heeft een innesteling is geweest. Vind het heel knap van zo'n huisarts dat ie dat zomaar kan zien/weten.