Hoop krijgen of toch maar niet? Ben nu 10 dpo en heb al 3 dagen het gevoel dat er weer een halfslachtige poging tot innesteling bezig is. Ik ken het gevoel erg goed zeg maar. Normaal neem ik die testen niet zo serieus (heb bijna elke maand wel vage streepjes), maar zie hem nu wel al heel vroeg. De testen zijn van 9 dpo en 10 dpo Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte de komende dagen!
Met een brok in mijn keel zeg ik een dikke vette 'ja' tegen deze test!! Ik hoop zo enorm dat dit goed gaat!! My god
Duidelijk! oooh wat zou het geweldig zijn voor jullie zeg! Ik ga keihard duimen. Over 2 dagen weer testen!
Ik zag hem op de eerste foto al duidelijk, maar de tweede is helemaal mooi! Ik ga heel hard voor je duimen. Hou ons op de hoogte
Ik vind hem ook duidelijk hoor voor 9/10 DPO. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar toch heb ik goeie hoop voor je. Mijn duimen draaien voor je meid!
Oh betty. Ik hoop dat het nu wel goed gaat zou toch wat zijn Duim duim Liefs van je grouphug lady Je weet wel wie toch
Ik vind ze ook best duidelijk hoor! Bij mij was ie ook zo licht. Ik duim ook echt mee! Hopelijk morgen weer ietsje donkerder.
Oh die is positief en loopt op ik ga kei hard voor je duimen dat het nu goed blijft gaan. Wij hebben zelf ook 9 miskramen gehad en de 10de zwangerschap ging het boven verwachting goed.
Ik zie op beide testen een streepje, het is jullie zooo gegund! Ik hoop het echt voor jullie, het ziet er iig goed uit. Ik duim voor je.
OMG Betty, dat deze maar mag blijven zitten!!! Zou jullie zo gegund zijn en zou zo'n prachtig mooi wonder zijn..