Wauw... Ik herkende je naam en meid: deze is positief hoor!!! Nu duimen voor een mooie plakbeeb, mijn duimen draaien voor jullie!!!
Whaaaa! Je kent me verder niet, maar heb laatst met dikke tranen je blog gelezen. Ik hoop het zo voor jullie, en dat het goed gaat!
Ik zie ook streepjes en voeg mijn duimen aan het collectief toe het is jullie zo gegund! Ik heb laatst ook jouw blog zitten lezen.
Oh meid! Wat geweldig! Het is jullie zo gegund.. Ik hoop op positief nieuws de komende dagen! Ik keek eerst naar de testen, en toen naar de naam van de topicstarter en ik zat echt achter de pc. Ik duim voor je!!
Bedankt allemaal! Ik reken nog ergens op hoor. Heb al regelmatig meegemaakt dat ze dan de dag erna gewoon spierwit waren. Heb dit vaker gehad en meestal post ik ze dan niet. Maar omdat het nu 1 dag was en de dag erna duidelijker dacht ik ineens "oeh, zou het"? Soms denk ik dat een innesteling bij mij tegenwoordig al afgebroken wordt voor mijn nod. We zullen vrijdag zien...
Zien er heel mooi uit!! Ik zie aan je banner dat je al heel wat hebt meegemaakt, gun het jullie dubbel zoveel!!! Duimen draaien!!
Ik verwacht maandag ongesteld te worden. 10 tegen 1 dat dat ook gewoon gaat gebeuren (ben een beetje gevormd door de afgelopen 5 jaar...)
Oh wauw, ik hoop het zo! Het is je zooooooo enorm gegund! Ik ga echt keihard duimen. Wat zou dit GEWELDIG nieuws zijn!!!
Ik ga heel hard voor je duimen meid!!! Vind het niet eerlijk als het bij sommige mensen niet zo mag zijn. Hopenlijk is het snel maandag en is je test nog steeds mooi met 2 dikke roze strepen!!!
Ook ik heb je blog gelezen. Ik hoop zo dat je testen mooi oplopen komende dagen.. Is je enorm gegund. Streepjes zijn iig al duidelijk te zien.
nee hoor deze test is zoooo positief dit is een plakbaby gefeliciteerdddd en maandag komt er niets anders dan vreugdetranen
Oeh Betty dat zou toch wel fantastisch zijn.... Testen zien er top uit maar snap je reserveringen gezien de laatste 5 jaar. Zet hem op meid