Als ik iemand een dik vet 2e streepje gun op de zwangerschapstest dan ben jij het wel! Ik zie ze op beide testen! Mijn duimen draaien!
@Betty: wat zou dit fantastisch zijn, mijn NOD is ook maandag, dan zitten mijn twee wachtweken van IUI 11 erop. 10 miskramen? Wauw, wat ben jij een sterke vrouw zeg, wat heb jij allemaal te verduren gehad! Ik gun het je ontzettend, ik ga je volgen! Dikke zoen, Aug
Bedankt meiden! Ik ga proberen om de volgende test uit te stellen tot morgenmiddag. Vind het wel lekker om mezelf 1 dagje in die "zou het?"-modus te laten. Teleurgesteld worden kan altijd nog...
Oh Betty! Wat zie ik nu! Meid, woorden schieten tekort om duidelijk te maken hoe erg ik hoop dat deze bij jullie mag blijven!
Met tranen in mijn ogen en mijn lijf vol kippenvel zeg ik volmondig JA, ik zie een duidelijke streep!!!! Ik duim voor jullie!!!
Oh BB, zie het topic nu pas! Wauw...In mijn ogen is de test zeker positief. Maar ik kan niet meer doen dan hopen en ontzettend duimen *gaat weer naar de Appie voor back-up-duimen*, want tjongejongejonge wat is dit jou/jullie gegund. Ik blijf je volgen..... Knuffel!
BB, bij mij is zo vroeg testen én zo mooi oplopen altijd een goed teken gebleken. Dus hopelijk voor jou ook!!! WOW Dikke knuffel
Wauw Betty, dat loopt mooi op. Ik word er blij van!! Ik ga keihard duimen en het gaat je vast lukken om een dagje niet te testen. Ik kom morgenmiddag uiteraard wel weer even spieken!!!
Wat geweldig! Wat hoop bid en duim ik dat dit wondertje tot een prachtige baby uit mag groeien. En diep respect dat je kan wachten tot morgen!