Mooie streep! Ik vind hem positief. Nu hopen dat dit het begin is van 'eind goed, al goed'. Ik denk dat heel veel mensen je dit gunnen! Succes meid!
Wat een spanning. Als het werkelijk zo is dan is dit de zwangerschap van het jaar. Wat gun ik jullie dat. Ik duim!!!
wauw... heeel veel respect dat jullie samen zo voor jullie geluk vechten.. heel veel geluk en sterkte.. it is what it is.. dit is een streep!.. snap dat je na zoveel teleurstellingen nog niet blij durft te zijn.. maar heeeeeel veel succes!
Ik zag je topic titel en hoopte al dat het om een test ging, ja ik zie zeker wat! Ik duim heel hard mee!!
Superspannend Betty! Ik heb je blog ook gevolgd en gun je het allerbeste Heb je ondertussen al weer eens getest? Ben zooooo benieuwd!!
Ik heb je blog ook gelezen en meid wat gun ik het je. Misschien hele andere situatie omdat ik twee gezonde kindjes heb mar de wens voor een derde was heel sterk. Heb vreselijk veel miskramen gehad. Dokters stonden voor een raadsel. Maar nu na 4 jaar zit er toch nog een klein wondertje in mijn buik wat we totaal niet verwacht hadden. Ik hoop op een dikke vette positieve streep en een blijvertje. Liefs es
Ik zie de strepen ook duidelijk! En wat is het jullie gegund!! Ik hoop heel hard dat de testen mooi oplopen!! Hier duimen we iig ook mee!!
Ik test eind van de middag! Ben geen ochtendtester. Op de een of andere gekke manier zijn ze bij mij altijd duidelijker dan. Heb overigens migraine en dat is een heel slecht teken. Bij mij betekent HCG-aanmaak = hoofdpijnvrij. Dus ik reken serieus al nergens meer op. Jullie horen het later!
Uit de bodem van mijn hart hoop ik dat je het helemaal mis (vooral mbt de migraine) en vind er nu een wonder plaats. Heb je blog gelezen; de aanhouder moet en zal winnen. Heel veel succes
Nou, ik had weer gelijk helaas. 2 verschillende merken gedaan en alweer bijna blanco. Niet eens meer te fotograferen. We houden het maar op een halfslachtige poging tot innestelen. Verder lijkt mijn lijf überhaupt niet meer te willen gaan momenteel. Gelukkig hebben we ons er al bijna helemaal bij neergelegd dat het "just the 2 of us is" voortaan. Ik wil alleen ook niet aan anticonceptie omdat ik een eventueel "wonder" niet in de weg wil zitten. Ik ben 36, en nog niet te oud.... dus je weet het maar nooit. Bedankt voor alle lieve woorden en reacties dames! Het is fijn om te lezen dat iedereen het me hier zo gunt!
Ah nee, niet leuk! Ik had ook heel goede hoop toen ik het topic en de testjes zag... Wat ontzettend balen, en knap dat jullie er zo sterk in staan samen. Hopelijk is jullie idd ooit (liefst heel snel) alsnog een wonder gegund.