Hallo dames, Ik twijfel nu heel erg. Gister avond test gedaan en heb anderhalf streep gezien, vanochtend precies het zelfde wat denken jullie? Zoiezo ga ik over 1 week weer se test doen maar, ik lees zo vaak een streep is een streep😁. Op de foto is de streep minder zichtbaar.
Als hier gewoon 2 streepjes moeten staan ziet die er goed uit. Als het een + test is dan mis ik een streepje.
Ik zie gewoon 2 strepen op deze ovulatietest. 1 donkere (controlestreep) en 1 lichtere (teststreep). Een negatieve ovulatietest en hij ziet er niet anders uit dan anders.
Ik zie geen anderhalve streep? En idd, dit is toch een ovulatietest. In dat geval is het niet streep = streep. Je 2e streep moet net zo donker, misschien nog wel donkerder, als de controlestreep zijn. Hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt met daarop volgend een positieve zwangerschapstest
Als je met ovulatietesten bezig bent om je eisprong te vinden, zou ik niet een week wachten. Dan moet je juist dagelijks testen! Deze ovulatietest is in elk geval nog negatief. Je eisprong is nog niet in aantocht helaas. Wil je testen op zwangerschap, gebruik dan een zwangerschapstest. Bij een zwangerschap is een ovulatietest veelal positief. Maar bij jou is die dus negatief.
Jep... Negatieve ovulatietest... Zou zeggen over een dag of 2/3 positief? Blijven testen in ieder geval! Als ie echt donkerder wordt kan je 2 X per dag testen om zeker te zijn dat je de piek niet mist
Ben benieuwd hoe zien jullie dat dit een ovu test is? Het lijkt een zwangerschapstest, ben oprecht gewoon nieuwsgierig ik zie het wel vaker staan....
Om heel exact te zijn is dit een kruidvat ovulatietest dat zien wij omdat we hem herkennen aan zijn uiterlijk . Overigens denk ik dat ts het vermoeden heeft dat dit een zwtest is (omdat ze pas volgende week weer gaat testen en ze de zin "streep = streep" gebruikte. Ts, dit is een ovulatietest en geen zwtest. Eventjes naar de winkel om een zw test te halen.
Ja jullie hebben gelijk. Wist dit niet eens😱 nou weet ik meer. Hihi dan zo even een zwangerschapstest halen.
Mischien dat ze dacht dat het een + test was? Edit: oh zie dat je erachter bent Hoever zot je in je cyclus?
ik vraag mij nu af of je de berichten wel heb gelezen, en of je dan nu je menstruatie heb gekregen, of heb je inmiddels een zwangerschaps test gedaan in plaats van een ovulatie test