Even een vraag, ik heb een regelmatige cyclus van 32 dagen, maar nu zit ik al op dag 36. Daarom vanmiddag toch maar even een test gedaan, alhoewel het eigenlijk niet kan dat ik deze maand zwanger zou kunnen raken. We hebben 1 x onveilig geklust, maar als ik het terug zou rekenen is dit dan bijna twee weken voor een eisprong. Maar tot mijn verbazing zie ik toch echt een heel licht streepje tevoorschijn komen. Bij mijn twee vorige zwangerschappen heb ik nooit hoeven turen, die waren voor NOD al heel duidelijk. Ik begreep ook dat deze test niet heel gevoelig is. Het streepje is zo licht dat ik het niet goed op een foto kan zetten, maar het ziet er wel rozig uit en de streep is even breed als de controlestreep. Wat denken jullie??
Probeer een foto te plaatsen. Dan kunnen we meekijken alles is mogelijk he, dus als de lijn roze is, zou het zeker kunnen
Deze test is juist gevoelig. Maar je hebt het dus maar 1x onveilig gedaan en dat is bijna 4 weken geleden?? (Omdat je zegt dat het 2 weken voor ei was en je nu al over je nod heen zit). Nee dan kan je niet zwanger zijn