Dit is nu het helemaal opgedroogd is 2/3 dagen voor nod. Ik durf het eigenlijk niet te hopen. Bang dat het weer mis is
Ik had op mijn NOD ook zo'n lichte streep en 9 mnd later een kern gezonde dochter. Waar je wel even mee op moet letten: in de bijsluiter van die test ( kruidvat 2 voor 5 euro toch?) staat dat je na de 5 min niet meer moet kijken omdat dit een "vals" beeld kan geven. Mijn ervaring is dat tweede streepjes vrij snel verschijnen als je zwanger bent. ( vrijwel direct na controle streep). Hopelijk is het raak!!!
Nou kv 2v5 zijn gewoon Ik vind dat deze testen extreem veel tijd nodig hebben om te kleuren... En dat je erg onzeker kan worden voor 5 euro. Ts ik vind hem mooi voor waar je nu zit in je cyclus, wacht FF een dag en dus over 2 dagen weer testen. Succes!
Ik had ruim een week geleden ook zo'n streepje op kruidvat 2v5, was al bijna helemaal blij, maar wat bleek achteraf: hij reageerde enorm op mijn eisprong (mijn ei was blijkbaar een week later deze ronde) Ik wil je niet ontmoedigen hoor, ik hoop voor jou dat het goed nieuws is
Vanochtend getest (doe liever nooit ochtendurine is altijd op de een of andere manier lichter dan de middag bij mij) maar dacht als er hcg zit dan moet er nu ook een streep komen. En idd binnen de 5 min al meteen roze streepje! Wel lichter dan gisteravond zoals verwacht maar het staat er. Ik wacht nu het weekend af. Als ik dan geen bloeding heb gehad test ik nog eens. Dat ik nu zwanger ben is zeker maar of het goed blijft gaan is de vraag
Ik las je 2/3 dagen voor nod zit dan is die laatste toch een mooie duidelijke test test eens op jou nod of erna dan maak je meer kans op een knaller test
Helaas weer niet goed . Had zaterdag ook positieve testen van testpoint en een plusje op cb. Maar gisteren ben ik toch ongesteld geworden. Dankje voor de reacties