Kan iemand mij duidelijkheid geven? Eergisteren, vrijdag, had ik een smiley op mijn clearblue ovulatietest. Helemaal blij dus. Gisteren nogmaals getest, geen smiley meer. Had dus vanmorgen wel temperatuurstijging verwacht maar nee, temp is al 3 dgn stabiel. Kan een cb test er ook naast zitten? Of is er nog een kans? Gisteravond en avond vd positieve ovutest geklust, vanavond geen mogelijkheid. Zou dit goed zijn? Bekijk bijlage 461402
Ah dus dit is niets geks? Ik zie altijd kaartjes waarbij het kruis van de eisprong staat op de dag na een positieve ovulatietest. En als we gisteren en eergisteren hebben geklust is dat dan goed?
Bij mij meestal een temperatuurstijging de tweede dag na een positieve test maar kan inderdaad ook nog vandaag springen en dan is je temperatuur morgen hoger. Qua klussen prima getimed.
Hmm dan ben ik bang dat jouw eisprong inderdaad nog niet geweest is Test je wel door met ovulatietesten?
Nee nadat de cb zaterdag geen smiley meer gaf ben ik gestopt... dacht dat ik op deze tests wel kon vertrouwen en had vrijdag en zaterdag ook vruchtbare afscheiding. Pff ik baal...
Het kan zomaar zijn dat hij vandaag of morgen wel springt hoor. Dan om de anderste dag gezellig maken tot aan jouw temperatuur verhoging dan zit je altijd goed en heb je die ovulatietest ook niet nodig.
En een pre ovulatie dip! Dan zal je ei vandaag of morgen springen en heb je overmorgen denk ik temperatuur stijging! veel plezier!
Dank je mamalap! Fijn dat je even mee kijkt en denkt. Jij ook succes en veel plezier zie ik aan je banner 😉