Ik heb vanochtend dat ik wakker werd op automatische piloot m'n temp op genomen. Deze was 36.5. Toen m'n tel gepakt in gevoerd en toen zag ik dat het nog naar 05.30 uur was ipv 8.00 uur. Ik meet altijd om 8 uur dus dacht dan meet ik nog een keer. 36.8 (!) Vind er een heel groot verschil inzitten. Om nou zomaar het gemiddelde te dien twijfel ik over. 36.8 zou namelijk betekenen dat eisprong is geweest. Iemand advies of haar kijk erop even willen laten horen Dank je wel
Ik hoop voor jou dat hij morgenochtend ook hoog is! Hier nog steeds aan het twijffelen, ineens weer ei symptomen maar ik reken nergens op kan het alleen maar meevallen
Ik hoop stiekem ook dat m'n temp morgen nog hoog is. Dan zaten we deze ronde redelijk goed met klussen. Ik hoop dat je morgen ook omhoog schiet met je temp! spreken we gewoon nu af
Ik zou toch uitgaan van 5.30 uur want dan hebje getest na een aantal uren slaap envolgens mij is die meer betrouwbaar dan die van 8 uur. Hopelijk heb je op tijd geklust en is het raak
Helaas.. Hopelijk heb jij een betere temperatuur! De tijd moet ik aan passen.. 08.00 uur haal ik steeds niet
Opzich wel een mooie stijging toch? Hopelijk morgen weer! Om 8.00 nu weer 36.8 😔 ik snap er niks van. Komtvt echt omdat ik al ff wakker geweest ben? Ben m'n bed niet uit geweest. Was het maar 36.7.. Dan maakte het niet zoveel uit
T stijgt iets afwachten wat het morgen doet.... Heb je niet veel liggen draaien dat het daarom zo verschilt?
Ja misschien.. Ik weet het niet. Ik heb ook nog nooit zo'n verschil in temp gehad in paar uur tijd. Die bleef altijd het zelfde als ik per ongeluk iets eerder was. Ovu testen lopen nu alleen maar af. Naja we gaan t zien.