hoeveel dpo zit je en na hoeveel minuten is de foto genomen. ik heb ook zwangerschapstesten gehad die er zo uitzien en niet zwanger
hmmm. zware twijfel of het positief is. ik zou zelf wachten tot nod of nog met een andere test proberen hoop voor je dat het raak is
twijfel zelf ook.. van de week had ik ook getest en tien meende ik ook licht wat te zien, dus dan zou ik bijna gaan denkendat ze oplopen..
Maak eens een nieuwe foto bij goed licht? Het streepje lijkt nu namelijk grijs. Wellicht is dat in werkelijkheid niet zo?
Het is wel een streepje - zelf ook vaak zulke streepjes gehad bij deze testen maar waren allemaal hartstikke vals. Ze geven ontzettende indrogers. Ik raad je aan om een kv2v5 te doen. Hoop voor je dat het raak is! Aan je onderschrift te zien al een hele poos bezig...
Indrogers verschijnen niet binnen tien minuten. Ik vind de test streep mooi roze! En ik had ook (een paar uur na het testen) vage streepjes met deze testen maar die kreeg je niet op de foto. Ik zeg dat dit toch een mooie test is die komende dagen hopelijk oploopt!
die onderste is binnen 7-8 minuten gemaakt 8dpo , misschien niet zo duidelijk als die van eline , maar wel een streepje. deze was vals positief by the way , ik hoop dat die van jou wel goed is hoor