Hoi lieve dames, 25 mei een miskraam gehad en rond 25 juni werd mijn ovulatie test donkerder. De 26e was hij alweer lichter, dus ik heb toen geïnsemineerd... Nu weet ik niet echt wanneer mijn NOD is, want de 25e was hij nog niet zo positief. Nu dacht ik voor de gein, bijna 2 weken na inseminatie een testje te doen en toen zag ik dit.... Binnen de 10 minuten. Over een paar dagen nog maar eens testen. Xx
In het echt zie ik hem wel, maar op deze foto zie ik hem slecht.. het moet een plusje worden he hahah... op die negatieve zie ik wel iets
Heb je nog door getest met de ovulatietesten? Je gaf aan dat hij de 25e donkerder werd, maar hij moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Je geeft zelf al aan dat hij niet zo positief was, dus ik vraag me af of toen echt je eisprong was... Ik moet zeggen dat ik op je foto alleen een streepje zie, geen plusje.
Ja hij werd donkerder tot de 25 en daarna weer lichter... dus ik ging ervan uit dat misschien in de nacht mijn piek is geweest.
Ik zie ook geen plusteken helaas. Ik lijk soms wat te zien maar dat is volgens mij meer omdat je dan weet dat er een plusje hoort te zijn zeg maar. Misschien morgen eens een kv 2v5 proberen? Die zijn iets duidelijker vind ik. Ik vind blauwe streepjes niks haha.
Ik zou het zelf nu ook niet zien hoor, als ik naar dat plaatje kijk, alleen in het echt zie ik wel een vet vaag streepje.. ik d8 die zie ik vast ook op de foto, maar dat was niet zo haha... ff een paar dagen afwachten
Ik zie wel wat hoor. Uit ervaring vond ik dat je bij kruidvat 2v5 al een veel duidelijkere streep zag dan bij de clear blue. Spannend!