Ik vind hem een beetje raar! 😳 lijkt een schuine streep ofzo te staan? Is deze al opgedroogd? Probeer anders ff een beter foto te plaatsen
Ik zie zeker een licht roze streepje, maar wel heel dicht op de controle streep.. Weet niet of dat juist is! Ik zou voor de zekerheid nog 1 doen😁
Zie eencstreep bij controle streepcen de schuine,... Zou een opnieuw testen of een opkuisen met 4druppeltjes water denk teveel ophoping van urine waardoor dat er zo uitziet
ik zie totaal 3 strepen :O inderdaad kijken of als je met water druppels het dan bij trekt anders nieuwe test doen?
Ik zie inderdaad ook wel meerdere streepjes... maar niet lijnrecht naast de controle streep.. goed idee van stretchfield.. ff paar drups water... dan ff checken
Dit is wel een heel aparte test, staat te dicht op controlestreep en die schuine is ook heel raar. Even wat water op doen inderdaad, of een nieuwe test.
Deze test is naar mijn mening niet goed. Denk een "defect " testje. Sowieso is ie niet positief. En die schuine streep geeft naar mijn mening al aan dat de test niet in orde is.
Die schuine streep is urine/vloeistof wat daar is blijven hangen. Even 4 druppels water in het urinerondje doen. Dan trekt dat helemaal weg en kunnen we beter beoordelen.
Wat een rare test. Zou er water in doen en kijken wat hij doet maar sowieso een nieuwe doen om duidelijkheid te krijgen
Dank voor de reacties. Ik ga woensdag mits ik niet geworden testen. Ga vandaag op vakantie voor paar dagen en wil nu niet druk maken