Nee, dat is echt geen pennestreepje hoor... Een duidelijk streepje als ik het een streep mag noemen nadat je water erop heb gedaan Babyhope.
Die ziet er positief uit! Wat een mooi cadeau zou dat zijn! Ik hoop wel dat het geen kwaad kan dat je nu zo afvalt. Heb je een idee of dat wat uit maakt? Ik zou in ieder geval even de arts bellen! En voorzichtig gefeliciteerd!
Het enige wat er in de map staat als je zwanger bent stoppen met de multivitaminen en beginnen aan zwanger vitaminen. En zwangerschap word de eerstw 18 maanden afgeraden. Ja lekker dan. Ik kijk of ik morgen een plekje kan vinden om testjes te kopen. Anders overmorgen pas. Zijn met schoonmaak bezig hier ahha. Verven nieuwe vloer en zo
Spannend zeg. Normaal ben ik niet zo snel vd bloedtesten maar in jouw geval zou ik zeker ff een bloedtest laten doen.
Rogijuli ja onze huisarts vind dat dus onzin. Ik test morgen of zondag nog en dan volgende week nog ergens een keertje denk ik. Er is wel iets maar of het goed zit.
Inderdaad morgen even weer testen. Hcg verdubbeld om de 2 dagen toch? Dus dan zou hij morgen wat duidelijker moeten zijn. Spannend zeg!
Dankje meiden. Begrijp me niet verkeerd ik loop hier van alle andere smoesjes voor dat lijntje te verzinnen. Misschien dooe de vitaminen die ik nu moet slikken? (ben trouwens met de multivitaminen gestopt maar de calcium en vit d nog wel kan geen kwaad lijkt me. Misschien toch valse testen misschien dit of dat. Ik geloof het gewoon niet. Maar mijn menstr. Is er ook nog niet hahaha
Wat spannend zeg! Hoeveel DPO denk je te zitten? Van calcium heb ik geen verstand. Van vitamine D wel en in zwangerschap kun je veilig 4000 IE per dag gebruiken. Nee, geen typefout, ik bedoel echt 4000 en geen 400 IE (in tegenstelling tot de Nederlandse adviezen). Het zou de kans op MK's zelfs verkleinen. Heb ik onderzoeken over gelezen op pubmed, dus daar geen zorgen over.
Er vanuit gaande dat het weer 29 dagen was zou ik nu volgens mij 4.3 zijn. Maar omdat ik me afgelopen weekend pas zo raar voelde. Gloeiend hoofd en zo dwnk ik dat ik een laat ei of innesteling heb gehad. Waarschijnlijk nu dan pas 4 weken of zo. Vit d is 800ie divisun heb ik haha heb meteen gekeken
800 IE is verre van schadelijk, dus lekker mee door gaan. Wees wel voorbereid op slecht geïnformeerde apothekers die denken dat het wel te veel is. Als je wilt kan ik je desgewenst een link sturen (moet ik wel eerst weer opzoeken dan haha) waar in staat dat het safe is. Ik slikte zef bij mijn laatste zwangerschap een paar X zoveel dan dat jij doet. Een voorzichtige gefeliciteerd! Wat super wat jouw lijf nu zelf heeft gedaan nu je bent afgevallen!! Wat zul je in shock maar ook door de dolle heen zijn. Hoe reageerde je man, hihi?
Maartje ja nogal in shock. Hij is super blij ahha. Maar komt omdat hij al langer een 2de wil. Maar door heel de weg richting gastric sleeve hadden we dat aan de kant gelegd. Ik denk zelf dat ik toch gelijk ga krijgen. Er heeft vast iets gezeten maar heb net een test gedaan en daar zie je nauwelijks iets. Echt een shaduw lijntje. Wep na veel drinken maar ik was zo ongeduldig. Zijn vandaag naar praxis enzo geweest en stond bijna over te geven was zo misselijk. Jammer denk ik maar. Ik heb nog 4 testen zal er morgen nog 1 doen voor de zwkwrheid. Denk alleen helaas dat dat niet nodig is. 😥 Toch wel verdrietig eigenlijk