He verdorie! Ook ik had het je gegund, maar een eisprong, zou dat niet kunnen? Lees dat een zw test tegenwoordig op een eisprong reageer....
Nope meiden dit is echt niet goed. Eisprong denk ik niet daar was hij net iets te duidelijk voor. Heb nu ook super last van mijn bovenbenen dus hopelijk wordt ik snel ongi. En dan weer lekker verder met afvallen. De focus weer helemaal daar op zetten. Dank jullie allemaal voor het meelezen en reageren. 😘
Hoe weet je zeker dat het niet van een eisprong kan zijn?? Het is wel een typisch verloop voor een eisprongreactie namelijk. Die van de 6e was het duidelijkst en de 7e was al lichter, 8e nig lichter en vandaag niks meer. Ik heb het zelfs meegemaakt dat een cb digi 1-2 weken zwanger zei als reactie op het lh hormoon.
Ik heb wel vaker eisprong getest met de kruidvat testen. En dan waren ze niet zo duidelijk meid. Ik heb pijn aan bovenbenen en vaak wordt ik dan ongi. In ieder geval als er iets zat zit het er nu niet meer. Vind het best lastig eigenlijk ben best geprikkeld. Maar even reëel nadenken is het misschien voor nu eerst beter als ik nog meer afval. Ik bedoel zit pas 8 weken na operatie.
Je lichaam kan nu ook heel anders reageren op alles door de operatie en het gewichtsverlies hé. Dus als je eerder nog lichtere testen op het lh hormoon had kan het nu zijn dat je wat duidelijkere testen door lh krijgt. Tis nog heel vroeg na de operatie idd. Je kan niks anders doen dan afwachten. Wordt je over ong. 2 weken pas ongesteld dan weet je dat het toch je ei was waar de testen op gereageerd hebben. Succes met wachten op je ongi.
Wat jammer!! En tegelijkertijd... Och het is een dooddoener, want je mag en je zult nu verdrietig zijn en je mag best verdrietig zijn, is het ook een wonder dat jouw lijf nu zelf iets gedaan heeft. Volgens mij heb jij lang geen eisprong meer gehad, toch?