Denk dat je t na t uploaden niet meer ziet maar ga toch een poging doen Is met avond urine gedaan maar denk n tuurstreep te zien
Zie wat je bedoeld maar vraag me af staat die niet te dicht op het controle streepje kun je een foto maken van de gehele test?
Op deze zie ik hem idd niet. en denk dat die bij die andere er echt te dicht op zit. misschien morgen met ochtend urine eens testen
Ja en hij is ook roze alleen t rottige is ik ben wel ongesteld tenminste denk ik aangezien t nu al 4 dagen is
Ik zie hem ook! Wat gek dat je dan ook ongesteld benr. .. misschien was het iets maar is t toch niet goed gegaan?
Ja denk ik namelijk ook denk dat ik na weekend nog een test doe is ie weer zo licht of weg dan weet ik dat t nie goed is gegaan of dat t een vals positief is
Iemand anders hier op forum heeft nu ook valse strepen op deze test en is gewoon al dagen ongesteld. Terwijl andere merken testen negatief zijn. Ik zou even met een ander merk testen. Ps, als je al 4 dagen ongi bent, waarom test je dan eigenlijk?
RoGiJuLi bedankt want wist niet dat deze zo slecht waren ga nu gewoon door met ovutesten straks en de volgende ronde in
Ik blijf het heeeeeel vervelend zeggen.. als je de test niet goed ziet zoals hij bedoeld is, dus met omhulsel, zou ik deze laten voor wat het is en een dag of 2 later weer testen. Blijf het slopen van testen wat nutteloos vinden.