Dat was dus ook bij mij gebeurd ! In ziekenhuis geen mri gekregen omdat ik positieve testen had , toen bloed laten testen en natuurlijk niet zwanger ,2 weken erna werd ik ongi en na de bloed test toch mri gekregen ( lag op eerste hulp) vandaar uitgebreid getest
@ oplopen testen ik wil geen partypooper zijn maar bij ovulatie loopt ie ook op en zakt dan weer . Hoop dat ze bij jou lekker op blijven lopen meis en een voorzichtige gefeliciteerd
Kv test loopt bij een ovulatie niet op. Dan heb je 1 of 2 dgn een hele lichte kv test, maar thats it. Ik heb t met regelmaat uitgeprobeerd 😉 Ts; ik denk dat je zwanger bent hoor! Van onze dochter ben ik ook gelijk zwangergeraakt na het verwijderen van de (mirena) spiraal. 13 dec verwijderd en 13 september was ik uitgerekend
Inmiddels zijn dit mijn testen.. Ook een digitale van CB gedaan woensdagavond met als resultaat Zwanger 1-2 weken. Afgelopen zondag dus negatief getest, vanaf dinsdag een voorzichtig streepje.. Maar het streepje word volgens mij niet echt duidelijker, word er toch wel onzeker van, weet ook niet wanneer ik mijn "officiële" NOD zou moeten hebben.. Ben benieuwd naar jullie mening!
Ik geef het de voordeel van de twijfel, maar puur omdat je je nod niet weet. Anders zou ik zeggen dat ik het erg vind lijken op de testen die ik ook 2x heb gehad en dat werden beide vroege miskramen. Ik zal voor je duimen meid!
Ik vind het er goed uitzien hoor.. Test maandag nog eens zul je zien dat die aanzienlijk duidelijker is en dan stoppen met testen want dan is het ook gewoon goed jezelf niet gek maken hoor.. Dit komt dan uit de mond van iemand die precies zoals jou heeft getest hahaha en echt mega onzeker is en was maar schat geloof me ze zijn echt wel goed
Ik zeg positief! Plaats de 25e en de 28e eens onder elkaar, dan zul je zien, dat ze echt wel oplopen.