Hoi meiden, ik zit met mijn hart in mijn keel naar deze test te staren.. Wat denken jullie? Ik zie een heel licht streepje, maar ben bang dat ik dat ik het graag wil zien, dus zie..Ik heb dinsdag mijn NOD, maar ik kon me opeens niet meer bedwingen om te testen.. Ik weet dat heten beetje vroeg is, maar ja nu heb ik het al gedaan haha Heel erg bedankt
Ik zie hem ook zonder turen en ik ben überhaupt een slechte tuurder Ik hoop dat de testen mooi oplopen
Zie hem zelfd gewoon zonder de foto te hoeven vergroten oid op mn telefoon dus ja denk het echt! morgen met ochtendurine 1 doen?
Ik kan het gewoon echt niet geloven. Ik had een positieve ovulatie test op maandag 16/11 in de avond en dinsdag 17/11 in de ochtend en toen in de avond van 17/11 een leeg rondje van de clearblue. We hebben geklust op zondag, maandag en dinsdag. En vermoed dus dinsdag mijn eisprong gehad te hebben. Ik zou mijn geluk niet opkunnen meiden als het echt zo is! heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, fijn zo'n forum!
Ik zie hem ook hoor! Maar die vage donkere plek in je test. (Naast controle streep) is dat toevallig schaduw?