hoi hoi heb vandaag mijn nod als ik van mijn vorrige cyclus uit ga heb al een dag of 3 dat ik ongi krampjes heb af en toe met vlagen(nu niet meer) verder heb ik ook zere boobs aan de zijkant als het nog uit blijft ga ik morgen testen denk ik wat denken jullie liefs mij Edit mod: verplaatst naar eerste symptomen
oew spannend, ga uit van je langste cyclus en test dan,dan weet je het zeker succes ik hoop dat je zwanger bent
hoi hoi ja ik hoop het ook dat zal dan al wel snel zijn vorrige keer had ik echt heel erg last van ontpillen nu heb ik eigenlijk nergens last van aleen van mijn boobs en af en toe ongi pijn maar dat is mini maal en met vlagen mijn langste cyclus was 33 liefs mij
Het is denk ik verstandig om te wachten tot je ruim een aantal dagen overtijd bent. Dan heb je meer kans op een posi test ivm het hCG. Des te langer overtijd, des te duidelijk hCG in je urine en dus meer kans op een duidelijke (eerlijke) test. Geduld hebben dus.... Succes! groeten, Aleida
hoi hoi ja ik wil op 10 okt gaan testen, samen met anderen die op het nod forum zitten ik hoop dat het raak is liefs mij