Hoi dames ik heb een vraagje ik ben in augustus gestopt met de pil mijn cyclus was 25-39-29. Ik ben 17 nov voor het laatst og geweest. Dit begon elke maand met een paar dagen van tevoren met bruine afscheiding. Nu heb ik afgelopen maandag op dag 21 van cyclus menstruatie krampen gehad met heel licht roze afscheiding enkel alleen op wc papier, en had die dag ook ongelofelijk gevoelige tepels. Nu heb ik vandaag nog steeds die licht roze afscheiding tepels minder gevoelig en een rare zeurderig pijn in onderbuik het voelt niet zo aan als die menstruatie krampen. Ik heb laatste dagen ook veel hoofdpijn en slaap heel slecht Iemand enig idee wat dit kan betekenen?
Kan helaas van alles zijn, enige wat je kan doen is afwachten. Ik heb na mijn ei sprong ook altijd van alles, verschild per cyclus, helaas nog nooit zwanger geweest. Maar sommige vrouwen hebben de symptomen die jij nu hebt en bleken wel zwanger te zijn. Wanneer is je nod? Succes met wachten !
Dankjewel voor je reactie Chann1992 Jaa elke maand hoop ik weer dat het raak is , maar heb nu last van dingen wat ik nog nooit eerder gehad heb, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden haha. Ik heb geen idee wanneer m'n nod is aangezien m'n cyclus 25-39-29 is geweest heb dus ook geen idee wanneer ik kan testen. Ik wacht het nog maar even af en kijk t even aan of dit misschien wel een beginnende ms is
Roze afscheiding is nu helemaal weg, en heb opeens doorzichtig slijm waar ik draden van kan trekken zou ik nu mijn ovulatie hebben ?? Zit nu op dag 23 van cyclus ik snap er helemaal niks meer van