Hallo dames, Mijn meisje van 18 maanden zit in haar sprong, al een paar weken nu word alles een beetje minder, maar haar slaap blijft een probleem. In de middag sliep ze normaal ongeveer om 12 uur tot 14.00 ( altijd tussen de 1.5 uur en 2 uur ) Nu hebben we al een tijdje van alles geprobeerd en uiteindelijk is haar slaaptijd opgeschoven, ze gaat er nu pas om 13.00 in. Maar... ze slaapt niet. Als we heel erg veel geluk hebben slaapt ze zo nu en dan 40 minuten maar meestal slaat ze haar dutje gewoon over ( we laten wel haar rust nemen in haar bed ) Wat moeten we hier toch mee? Het lijkt me toch echt veels te vroeg om haar middag dutje op te schuiven vooral als ik zie hoe vrolijk ze dan weer wakker wordt. ( in de avond net zo, alleen duurt het dan 1,5 uur voor ze slaapt dit is ook sinds haar sprongetje en ook hier lopen we dus weer vast. Ze heeft trouwens wel echt vaste rituelen en structuur ) hoop echt dat iemand tips heeft..
Niet echt tips, maar ik heb dit ook een tijdje gehad. Hem gewoon opgelaten (of wakker in bedje), hier kwam het dutje vanzelf weer. En als ik dacht hij echt moe was probeerde ik het gewoon weer.. Dat is neem ik aan het enigste dutje op de dag?