Ik was zo super onrustig gisteravond, ik kon niet in slaap komen.. Ik heb sinds paar dagen dat ik echt een afkeer heb op Chinees eten. Als ik dat ruik kan k haast wel overgeven.. Ineens kwam ik vannacht op het idee om nog maar eens een test te doen, ik had toch amper gedronken die avond. En tot mijn grote schrik.. Een vage maar redelijk duidelijke streep. Ik hoop dat jullie m kunnen zien op de foto, ik heb m iets bewerkt zodat je m beter ziet. (Het licht is nogal slecht)
Ik zie op je laatste foto wel een heel licht lijntje. Maar denk dat ook dat op origineel beter te zien is. Anders over 2 dagen nogmaals testen, dan moet hij duidelijker zijn.
Ik zie wat je bedoeld, maar de strepen staan inderdaad te ver van elkaar vandaan. Ik zou deze als negatief beschouwen. Daarnaast is het streepje zeker niet donkerder geworden sinds 21 december dus ik zou zeggen dat je niet zwanger bent. Je zegt in je post van gisteravond dat je een beetje opgelucht bent, maar ik krijg een beetje het idee dat je het toch heel graag wilt. Misschien moet je je gevoelens eens bespreken met je vriend/man? In ieder geval denk ik niet dat je nu zwanger bent.
Oke nou gelukkig maar. Ik ben inderdaad gek op kinderen, en mocht het zo zijn dat ik zwanger ben is dat ook geen probleem. Maar we zijn nu nog te jong voor kids! Die tijd komt nog . Dus ik ben nu nog wel opgelucht.