Oké dat was me verder nog niet opgevallen. Maar ik vond dat de teststreep nu iets beter zichtbaar was of is het wishful thinking. Hihi
ik vind het een beetje lastig vergelijken.. 2 foto's met verschillende lichtinval.. kun je misschien foto plaatsen met de testjes onder elkaar?
Ik zie m op de onderste slechter, vandaag dat ik t zei. Maar idd, testen onder elkaar leggen dan is het beter te zien
oké bedankt!! Ik heb ze niet meer helaas dus kan geen nieuwe foto's maken met andere lichtinval. Probeer ik het (over)morgen weer! Maagzuur ijzersmaak en maandag overgegeven doen me toch sterk vermoeden dat het raak is maar ja je weet het nooooooit he. Gekke vrouwenlichaam
Ps even gekeken. Heb wel een foto van gisteren en dan die van vandaag die ik kan vergelijken. Die foto die ik plaatste van 2 dagen geleden moest ik ook echt moeite doen om de streep te zien en een foto ervan te maken. Nu hoefde ik geen moeite te doen om m te zien vandaar dat ik denk dat ie donkerder is.
Oké. Ik ken de term cd niet 😊 Mag ik vragen waarom je een zwangtest doet rond een evt eisprong of begrijp ik het verkeerd. Sorrie. Maar dan denk ik niet dat ie op een evt eisprong reageert bij mij denk ik.
Sorry zie geen verschil. Lijkt me ook dat hij na twee dagen zo en zo een stuk donkerder had mogen zijn.
Bedankt voor het meekijken. Het is nu 1 dag verschil. Ik hoop dat het morgen en overmorgen wat duidelijker is!
Grappig dat sommigen hem donkerder zien worden. Ik zie helemaal niks eigenlijk. Op beide foto's niet. Ben kennelijk een slechte tuurder.
Ik zie hem ook niet, terwijl ik geen slechte tuurden ben. Op hoeveel dpo zit je? En heb je wel eens ovulatietesten gebruikt dat je er zo zeker van bent dat je je eisprong voelt? Veel vrouwen denken hem duidelijk te voelen, maar het blijkt dan het groeien van het eitje te zijn....
Bedankt allemaal. Ik ben 11 dpo. En ik heb voorheen ovultesten gebruikt en klopte dus ga er vanuit dat ik het wel doorheb. Ik hoop dat ik gelijk heb en dat ik wel iets zie hihi. Maar goed moet gewoon afwachten ben ik bang. Bedankt voor jullie tijd!